خبرهای داغ:
همایش رهروان زینبی در ۷ امامزاده سمنان برگزار می شود
کد خبر: ۹۱۷۳۴۶۲
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل تدینی اظهار کرد: تجمع بزرگ «رهروان زینبی» با حضور پرشور و باشکوه بانوان عزادار در روز دوازدهم محرم‌الحرام در ۷ امامزاده و بقعه شاخص استان سمنان و با استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی، بسیج خواهران، حوزه‌های علمیه خواهران، دانش‌آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: این برنامه در بقاع شاخص و با دعوت از قاریان ممتاز استانی و کشوری، حضور خطبا و سخنرانان معروف و سرشناس ملی، شعرای آئینی، مداحان مطرح هیئت‌های مذهبی و همچنین مجری توانمند و حماسی برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های جانبی این برنامه فعال‌سازی خیمه‌های معرفت با حضور کارشناسان بانوان حوزه‌های علمیه در بخش‌های مختلف است.
وی گفت: هیئت امناء بقاع متبرکه مجری برنامه، خادمین، مدیران مراکز فرهنگی قرآنی تمهیدات لازم جهت فضاسازی محیطی و تبلیغی با عنوان تجمع «رهروان زینبی» و شعار «لبیک یا زینب» را پیش‌بینی کرده‌اند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین تدینی با اشاره به نقش و جایگاه والای خانواده شهدا خاطرنشان کرد: تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا به‌خصوص مادران، خواهران، همسران و فرزندان شهدا در روز تجمع بزرگ «رهروان زینبی سلام‌الله‌علیه» از دیگر برنامه‌هایی است که اجرا می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها