خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تشریح پیام‌های عاشورا، اظهارداشت: یکی از پیام‌های عاشورا این است که ایستادگی در برابر دشمنان اسلام، هزینه دارد. بدون هزینه نمی‌شود در برابر دشمن ایستادگی کرد، هزینه‌هایی که امام سوم شیعیان با جان، مال و فرزندش پرداخت کرد و امروز هم اگر بخواهیم در برابر یزیدیان زمان ایستادگی کنیم، این ایستادگی هزینه دارد.
کد خبر: ۹۱۷۳۴۸۴
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم یادآور شد: یکی دیگر از پیام های عاشورا برای مقاومت امروز این است که از دشمن ولو با عده زیاد، نباید ترسید. رعب و وحشت از خصلت‌های منافقان و افراد سست ایمان است، چنانچه شجاعت جزو مختصات مومنان به حساب می‌آید.

وی با اشاره به تحریم اسکتبار جهانی علیه ایران، خاطرنشان کرد: تحریم اقتصادی و استفاده از هر ابزاری برای وادار کردن جبهه مقاومت به تسلیم، جزو خصلت‌های جبهه باطل است. دشمن می‌خواد ما را با تحریم اقتصادی وادار به تسلیم بکند. دشمنان اسلام برای رسیدن به اهداف خود از هیچ خیانتی فروگذار نیستند و به هیچ اصل انسانی پایبند نخواهند شد.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه «جوانان امروز کم از جوانان صدر اسلام ندارند»، گفت: ما در مسیر مقاومت و نبرد با استکبار، از دادن جان و مال ترسی نداریم. جوانان ما امروز این را به اثبات رسانده‌اند و در هشت سال دفاع مقدس عاشقانه به جبهه رفتند. در طول مسیر چهل ساله یک ریزش‌هایی داشتیم، اما چقدر رویش داشتیم؟ همین جوانان عاشقانه برای دفاع از حریم اهل بیت رفتند. این جوانان رویش‌های انقلاب ما هستند. ما آماده‌ایم که در این مسیر از همه‌چیزمان بگذریم.

امام جمعه تبریز با اشاره به جمله «مرگ با شرف، بر زندگی زیر ظلم و ستم، ارجعیت دارد»، گفت: مذاکره امام حسین با دشمن برای رفع تحریم‌ها از روی نیاز نبود و امام حسین (ع) می‌خواست ادای تکلیف کند. سربلندی دنیا و آخرت انسان‌های آزاده در مقابل ایستادگی است.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با بیان «درود بر فرزند امام حسین، امام خامنه‌ای»، گفت: دشمنان هر چه فشار آوردند، فرمود «نه مذاکره، نه جنگ» و دشمنان در حیرت ماندند. نتیجه آن هم شد که عقب نشینی دشمن. همان شبی که پهباد آمریکا را سرنگون کردیم، تا ساعت ۳ بامداد برای حمله به ایران برنامه ریزی می‌کردند. با این حال، همه مشاوران ترامپ به او گفتند که «آغاز جنگ مساوی است با نابودی اسرائیل و ایران آمادگی کامل را برای جنگ دارد»

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات، خاطرنشان کرد: حواس‌مان باشد که میدان را برای کسانی که با مسیر عاشورا، کربلای ایران و انقلاب اسلامی فاصله دارند، باز نکنیم. این روزها خیلی‌ها سر دسته «شاخسی‌ها» می‌شوند و در صف‌های سینه‌زنی قرار می‌گیرند. مراقب باشیم؛ باید به کسانی که تا کنون عشق و علاقه خود را به اثبات رسانده‌اند رای داد.

وی افزود: ما باید به بهترین‌ها و افرادی که عاشق این نظام هستند و در روز سخت از انقلاب دفاع می‌کنند، رای بدهیم و مراقب باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها