خبرهای داغ:
در پی درگذشت ابوالفضل ابراهیمی آتانی از هسته های فعال جهادی قرارگاه در روستای آتان:
در پی درگذشت ابوالفضل ابراهیمی آتانی از هسته های فعال جهادی قرارگاه در روستای آتان الموت شرقی سرهنگ برین جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین پیام تسلیتی صادر کرد
کد خبر: ۹۱۷۳۵۰۷
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در پی درگذشت ابوالفضل ابراهیمی آتانی از هسته های فعال جهادی قرارگاه در روستای آتان الموت شرقی جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین پیام تسلیتی صادر کرد که به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

خانواده محترم ابراهیمی آتانی

تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی و بسیج مزین به نام و تلاش و ایثار و جهادگرانی است که در اعتلای آرمانهای والای اسلام همواره با روحیه جهادی ، انگیزه الهی و حضور بی‌منت در میادین و عرصه‌های جهادی و انقلابی هرگز آسودگی و آسایش را بر نتابیدند. همان مردان بی ادعا و بصیری که برای شرکت در این آزمون بزرگ سر از پا نشناختند و خالصانه و عاشقانه برای خدمت‌رسانی و رفع محرومیت از مناطق محروم، راحت دنیای فانی را وانهادند تا رضایت حضرت حق را با لبخند بر لبان محرومین و مستضعفین به نظاره بنشینند.

سلام بر ابوالفضل ابراهیمی آتانی ، آن جوان مؤمن و انقلابی که در پیشرفت و آبادانی روستاهای کم برخوردار منطقه الموت و مسیر متعالی و در راه تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی عاشقانه قدم نهاد و جان مطهر خویش را بر اثر سانحه ای از دست داد.

ابوالفضل ابراهیمی آتانی یکی از هسته های فعال جهادی مجموعه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و از دهیاران جوان منطقه الموت بود که با تلاش بی وقفه خود ، اهداف رهبر معظم انقلاب و نظام را در این مناطق پیاده میکرد. این جوان نه تنها در روستای آتان بلکه در تمامی روستاهای همجوار ، فردی خوش نام و فعال بود که تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات مردم بکار میگرفت.

مجموعه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ضمن اظهار تأسف و تأثر فراوان از حادثه ناگوار پیش آمده برای این جهادگر عزیز ، به خانواده محترم ابراهیمی آتانی تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای بستگان پاداش صابرین مسئلت داریم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سرهنگ پاسدار حمزه برین

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها