سید ساجد یعقوبی
طی حکمی از سوی فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)؛
طی حکمی از طرف فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اشرف دادده یل سوئی را به‌عنوان مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان پارس آباد منصوب کرد.
کد خبر: ۹۱۷۳۵۱۶
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان پارس آباد، طی حکمی از طرف فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اشرف دادده یل سوئی را به‌عنوان مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان پارس آباد منصوب کرد.
 
در این حکم آمده است: امید است با اعتماد مطلق، پیروی از فرامین، تدابیر و منویات، ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای «مد ظله العالی» عنایت کامل به موازین شرع مقدس اسلام، رعایت سلسله مراتب فرماندهی و توجه به اساس سپاه که بر پایه‌ی احساس تکلیف، حرارت دینی و شور انقلابی، شوق و عشق به اسلام و امام تکیه بر عنصر ایمان و اعتقاد راسخ و پایداری بنا نهاده شده است و نیز بهره گیری از تجربیات متراکم و ارزشمند چهار دهه‌ی انقلاب اسلامی بویژه هست سال دفاع مقدس بتوانید وظایف محوله را به نحو شایسته به انجام رسانید.

مسئول جدید کانون بسیج هنرمندان شهرستان پارس آباد، با بیان این‌که دمیدن روح معنویت در فعالیت هنرمندان یکی از وظایف محوله در بسیج هنرمندان است و در این راستا هنرمندان می‌توانند با خلق آثار هنری فاخر و ارزشمند به ترویج معارف اسلامی و ارزش‌های دینی کمک کنند گفت: امیدوارم بتوانم در سایه همکاری و همراهی هنرمندان شهرستان در انجام وظایف محوله و رسالت خطیری که در این حوزه بر دوشم نهاده شده است سربلند بیرون بیایم.

اشرف دادده یل سوئی با اشاره به این‌که شهرستان پارس آباد با داشتن نیرو‌های توانمند و باتجربه از ظرفیت بالایی در رشته‌های مختلف هنری برخوردار است یادآور شد: تلاش خواهیم کرد با بهره‌گیری از تجربیات پیشکسوتان رشته‌های مختلف هنری زمینه را برای شناسایی و کشف استعداد‌های جدید فراهم کنیم.

وی بابیان این‌که هنرمندان این مرزوبوم همواره در طول انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس آثار هنری ارزشمندی آمیخته با آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و انقلابی تولید کرده‌اند ابراز داشت: بسیج هنرمندان فضا و فرصت مناسبی برای حمایت از جامعه هنری و هدایت صحیح ظرفیت‌های هنری در مسیر صحیح است.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان پارس آباد: با تأکید بر این‌که تلاش خواهیم کرد با ایجاد بستر‌ها ضمن فراهم کردن زمینه اجرای تفکر ارزشی از هدر رفت استعداد‌های هنری در شهرستان جلوگیری کنیم خاطرنشان کرد: حضور افراد صاحب‌نظر و نخبه در قالب حلقه‌های تربیتی صالحین می‌تواند به ارائه راهکار، جهت‌دار کردن برنامه‌ها و فعالیت‌ها برای رسیدن به افق‌های روشن در مسیر حرکت تبدیل شود.

مسئوول کانون بسیج هنرمندان شهرستان پارس آبادبا تأکید بر اینکه این مجموعه باید در انتقال معارف و ارزش‌های اسلامی و حقایق الهی و بشریت تلاش کنند، تصریح کرد: بسیج هنرمندان سعی دارد در این عرصه فرهنگی، مشکلات و نیاز‌های جامعه اسلامی را تا حدودی از طریق هنر برطرف نمایند و یا به گوش مردم برساند.
و
ارسال نظرات