خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

مهمترین عامل تداوم انقلاب اسلامی معنویت است

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه یکی از مباحثی که امروز در سپاه مطرح است موضوع معنویت افزایی است، گفت: مهمترین عامل برای تداوم انقلاب اسلامی معنویت است.
کد خبر: ۹۱۷۳۵۵۷
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸

مهمترین عامل برای تداوم انقلاب اسلامی معنویت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت الاسلام شمس الهی در مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در نمازخانه سپاه ناحیه تویسرکان ضمن تسلیت این ایام اظهار داشت: مهمترین عامل برای تداوم انقلاب اسلامی معنویت است.

وی تصریح کرد: یکی از مباحثی که امروز در سپاه مطرح است موضوع معنویت افزایی است.

مسئول اسبق نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) بیان داشت: افزایش معنویت الزامات و اقتضائاتی دارد، همچنان که با موانعی نیز همراه است.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم معنویت سکه رایج باشد باید آفت‌های معنویت را شناسایی کنیم، گفت: اولین آفت معنویت لقمه حرام است.

این استاد حوزه و دانشگاه ابراز داشت: لقمه حرام تبعیت از شیطان است، مال حرام سبب حبط اعمال، مانع استجابت دعا و مانع قبولی نماز می‌شود و نسل را ضایع می‌کند. 

وی با بیان اینکه حرام حسرت در قیامت را به دنبال دارد، ادامه داد: یکی از حسرت‌های بزرگ این است که انسان در قیامت که روز تجسم اعمال است، ببیند اعمالش را به علت عدم مراقبت از آنها جلوی چشمش بر باد می‌دهند و او نه تنها بهره‌ای از آنها نمی‌برد بلکه به سوی جهنم حرکتش می‌دهند.

شمس‌ الهی با اشاره به حادثه و وقایع عاشورا خاطرنشان کرد: مال حرام انسان را حق گریز و حق‌ستیز می‌کند، همچنان که در تاریخ و جامعه امروزی شاهد بسیاری از این مسائل و حوادث هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات