یادواره شهدای رسانه هم‌زمان با شب اربعین در کربلا برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان از برگزاری یادواره شهدای رسانه هم‌زمان با شب اربعین حسینی (ع) در کربلای معلی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۳۵۸۹
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تالش، مهدی پارسا امشب با حضور در بیت شهیدان یعقوبی در دهستان جوکندان این شهرستان اظهار کرد: مدیون خون مطهر شهدا هستیم و اگر امروز جمهوری اسلامی ایران در جهان علمدار جبهه مستضعفان عالم است به برکت نثار هزاران شهید است.

وی تکریم خانواده شهدا را وظیفه الهی و پاسداشت والاترین ارزش‌ها دانست و افزود: گیلان ۱۰ شهید حوزه رسانه دارد و امسال یادواره شهدای رسانه را هم‌زمان با شب اربعین حسینی (ع) در کربلای معلی برگزار می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان با اشاره به دلیل حضور در منزل شهید یعقوبی گفت: امشب خدمت خانواده شهید ارسلان یعقوبی رسیدیم تا گروه رسانه‌ای جهادی را با نام این شهید بزرگوار در شهرستان تالش راه‌اندازی کنیم، گروهی که در حوزه اطلاع‌رسانی محرومیت‌زدایی و مطالبه‌گری فعالیت می‌کند.

پارسا شهیدان سید اسماعیل سیرت‌نیا، محمدرضا نشرودکل، سیدمحمد اسحاقی، مجید ثابت‌قدم، ابوالقاسم اخوان، حامد کوچک‌زاده، میرزا کوچک جنگلی و حجت‌الاسلام ابراهیم انصاری، نریمان مددی‌مژدهی و محمدمهدی مقدم را ۱۰ شهید رسانه گیلان دانست.

معاون بازرسی سپاه ناحیه تالش نیز در این مراسم اظهار کرد: اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و صریح می‌تواند در حوزه مطالبه‌گری محرومیت‌زدایی کمک بسیاری برای مردم و مدیران باشد.

سیدمحمد پورهاشم با اشاره به فعالیت بیش از ۱۵۰ خبرنگار و فعال مجازی در شهرستان تالش گفت: بیش از ۷۵ درصد خبرنگاران تالشی عضو بسیج رسانه هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار