خبرهای داغ:

شور زینبی بانوان خویی در دهه اول و دوم ماه محرم

حسینیه شیخ نوایی خوی به مدت 20 روز اول ماه محرم پذیرای عاشقان حسینی و دلدادگان زینب کبری(س) است که در فراق سید و سالار شهیدان به سوگ نشسته اند.
کد خبر: ۹۱۷۳۵۹۱
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

مسئول هیئت محبان حضرت زهرا (س) خوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوی به نقش تاثیرگذار زنان در عرصه های مختلف زندگی اجتماعی و خانوادگی اشاره و خاطرنشان کرد: زن رکن اصلی خانواده را تشکیل می دهد و بالطبع شعور و بصیرت زن است که معنویت را به خانواده می آورد.

آقارضالو گفت: بانوان ما باید زینبی زندگی کنند چرا که به ایشان عالمه غیرمعلَّمه، عقیله بنی هاشم، معصومه صغری و... لقب داده اند؛ هر کدام از این موارد گواه روشن در اثبات مقام این بانوی بزرگ اسلام است.

وی  ادامه داد: مراسم سوگواری و بصیرت عاشورایی همه ساله دهه اول و دوم ماه محرم با مشارکت اداره اوقاف و امورخیریه با استقبال گسترده و پرشور مردم شهيدپرور و ولايتمدار با قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی، روضه خوانی، پخش کلیپ و نماهنگ در حسینیه شیخ نوایی خوی به مدت 20روز همراه با پذیرایی از نذورات مردمی برگزار می شود.

آقارضالو افزود: برگزاری آیین های ویژه ای چون همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با اولین جمعه از ماه محرم و رهروان زینب در روز دوازدهم ماه محرم برگزار شده و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت در این سوگواره حضور می‌یابند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار