خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بیش از 100 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در مناطق مختلف استان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۷۳۶۰۰
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سرهنگ پاسدار تقی نجمی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دفاع مقدس که در سالن جلسات شهید نیکخواه استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس بیش از 100 عنوان برنامه با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در استان برگزار خواهد شد.

وی سرکشی از خانواده 39 شهید، 39 جانباز و 39 آزاده با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: این برنامه در راس برنامه‌های هفته پیشرو قرار دارد و تلاش خواهد شد با خانواده‌هایی دیدار شود که تاکنون هیچ مسوولی از آنها دلجویی نکرده است.

این مسوول برگزاری نمایشگاه فرهنگی، هنری و نظامی توسط نیروهای مسلح، دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با ائمه جمعه شهرستان‌ها، مسابقات رالی جانبازان و معلولان، برگزاری جشنواره استانی ترنم فتح « رقابت گروه‌های موزیک نیروهای مسلح استان»، برپایی نشست‌های تبیین چرایی جنگ تحمیلی و نقش استکبار در بروز جنگ را از جمله برنامه‌هایی برشمرد که در این ایام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات