معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در جمع پایوران و بسیجیان قوت را که ناشی از نور ایمان است را برتر از قدرت که زوال پذیر و مادی است دانست.
کد خبر: ۹۱۷۳۶۰۴
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز؛همزمان با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مراسم قرائت زیازت عاشورا و سخنرانی در سالن شهدا سپاه سابق مهریز و با حضور کارکنان ناحیه و جمعی از بسیجیان شهرستان برگزار شد.
سردار طهماسبی در این برنامه ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به توضیح دو موئلفه قوت و قدرت پرداخت و نیرو و توانی که از طریق مادی و مادی گرایی به عمل آمده باشد را قدرت دانست که زوال پذیراست ولی نیرو و توانی که با اتکا به خدا و ایمان خالصانه به او باشد را قوت می نامند که بسیار برتر است از قدرت . سردار طهماسبی آمریکا و متحدانش را دارای قدرت رو به زوال توصیف کرد و از حاضرین به خصوص جوانان بسیجی خواست هرچه می توانند بر قوت نیروی ایمان خود بیافزایند.
وی با اشاره به اینکه آنچه هواپیمای فوق پیشرفته آمریکای ابر قدرت را شکار کرد قوت و نیرو ایمان جوانان صنعت دفاعی ما بود به ضعف برخی مسئولان اشاره کرد و ریشه خیلی از مشکلات داخلی را عدم عزت نفس و ایمان به خدا دانست.
بازدید از موزه آثار شهدای دفاع مقدس شهرستان و جلسه عمومی با پایوران ناحیه از دیگر برنامه های ایشان در شهرستان مهریز بود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات