"حسینی" در کلاس اموزش ترجمه و مفاهیم قران حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد:
"حسینی" در کلاس اموزش ترجمه و مفاهیم قران حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در تشریح پیام‌های عاشورا با تصریح اینکه اقامه نماز در ظهر روز عاشورا در میدان جنگ دارای پیام‌های بسیاری است اذعان داشت: مهمترین ویژگی یک شیعه امام حسین (ع) اهمیت دادن به اقامه نماز اول وقت است.
کد خبر: ۹۱۷۳۶۰۶
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، "حسینی" در کلاس اموزش ترجمه و مفاهیم قران حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در تشریح پیام‌های عاشورا با بیان اینکه "ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه" است خاطر نشان کرد: تنها عزادای نمودن برای امام حسین (ع) در ایام محرم و صفر کافی نیست. کلام، حرکت و عمل امام برای ما حجیت است. ما باید منشور زندگی امام حسین (ع) را در طول عمر خود تطبیق بدهیم.
وی با تصریح اینکه اقامه نماز در ظهر روز عاشورا در میدان جنگ دارای پیام‌های بسیاری است. افزود: اولین درس ما برای سوار شدن در کشتی امام حسین (ع) اقامه نماز اول وقت ترجیحا به جماعت است.
مدرس کلاس با بیان اینکه مهمترین ویژگی یک شیعه امام حسین (ع) اهمیت دادن به اقامه نماز اول وقت است اذعان داشت:عزاداری و سوگواری ثواب دارد، ولی برای نجات کافی نیست. زیرا تبعیت لازم است و باید از همه کار‌ها و گفتار امام حسین (ع) تبعیت نماییم.
وی در اخر ستون دین بودن و شرط قبولی سایر اعمال را از دلایل مهم بودن نماز برشمرد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات