خبرهای داغ:
یکی از اساتید برجسته علوم حوزوی گفت: اثرات معنوی ماه محرم نباید به این ایام محدود شود و باید برای جاری شدن اهداف عاشورا در جامعه تلاش کنیم
کد خبر: ۹۱۷۳۶۵۱
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، همایش رهروان زینبی همراه با ۷ امامزاده در سمنان و با حضور پرشور بانوان در جوار شهدا و در امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار شد
یکی از اساتید برجسته علوم حوزوی در سمنان در جمع بانوان حاضر در این اجتماع اظهار کرد: حضرت زینب (س) بانویی است که پیام قیام امام حسین (ع) را به گوش جهانیان رساند.
حجت الاسلام حسن‌آبادی گفت: تأثیرپذیری از واقعه عظیم کربلا و آنچه بر سر اهل‌بیت عصمت و طهارت در روز عاشورا آمد نباید منحصر و محدود در همین چند روز محرم باشد و بلکه لازم است اثر معنوی این ایام در طول سال در زندگی فردی و اجتماعی تمام رهروان حسینی و زینبی جریان داشته باشد.
وی تأکید کرد: ما به‌عنوان ادامه‌دهندگان نهضت حسینی باید سبک زندگی خود را بر پایه و اساس سبک زندگی حسینی، فاطمی و زینبی بنا نهیم و فرزندان خود را با این سبک تربیت کنیم تا از آماج حملات و توطئه‌های ویران‌کننده اخلاق اسلامی از سوی دشمنان در امان باشند.
این استاد علوم حوزوی گفت: بانوان ستون اصلی هر خانواده محسوب می‌شوند؛ بنابراین باید هر بانو در کانون خانواده خود با بصیرت و آگاهی از آنچه در جامعه رخ می‌دهد به تربیت فرزندان خود بپردازد.
در پایان این اجتماع باشکوه میثاق نامه با بانوی پرچم‌دار بصیرت عاشورایی حضرت زینب کبری (س) قرائت شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها