خبرهای داغ:

دشمن بار دیگر در تضعیف اعتقادات مسلمانان شکست خورد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: دشمن بار دیگر شکست خورد و شاهد آیین‌های پرشور عزاداری حسینی بود
کد خبر: ۹۱۷۳۶۵۳
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام غلام‌رضا قندهاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی بی‌نظیر برای براندازی رژیم طاغوت مورد حمایت استکبار جهانی بود؛ مردم ایران بعد از انقلاب، دنبال سروسامان دادن به وضع کشور بودند تا کشور را آباد کنند و بسازند و الگویی برای جهان بشریت شوند.
وی ادامه داد: استکبار جهانی که از ملت ایران و انقلاب ما ضربه خورده بود، به فکر انتقام افتاد تا نظام جمهوری اسلامی را براندازد؛ شرایط آن روز، این‌طور بود که سپاه نداشتیم و ارتش ما هم انسجام لازم را نداشت و نیرو‌های مسلح به آن شکل پای کار نبودند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان بیان کرد: تصور دشمن این‌گونه بود که اگر در این شرایط حمله کنیم می‌توانیم نهال انقلاب را در ایران از ریشه دربیاوریم.
قندهاری افزود: غربی‌ها با این خیال، یکی از مهره‌های سرسپرده خود (صدام ملعون) را حمایت کردند تا به ایران حمله کند؛ دشمن همان روز‌های اول فهمید که ملت ایران با این حرکت مقابله می‌کنند و امروز هم این روند ادامه خواهد داشت.
وی با تأکید بر اینکه آمریکا و هم‌پیمانان آن و برخی کشور‌های شیخ‌نشین منطقه در این راه دست به دست هم دادند و از صدام حمایت کردند، تصریح کرد: همه تلاش کردند تا به نظام الهی ما ضربه بزنند؛ ولی فکر پای کار آمدن مردم وفادار، ولایتمدار و عاشورایی ما را نمی‌کردند و هشت سال این دفاع به طول انجامید.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه امام راحل ملت ایران را از جهنم طاغوت و سلطه استکبار جهانی نجات دادند، اضافه کرد: امام راحل ما را از ظلم و ستم طاغوت نجات دادند؛ استقرار نظام جمهوری اسلامی برکات زیادی مانند امنیت، استقلال و آقایی در جهان را برای ما به ارمغان آورد.
قندهاری با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران امروز در عرصه‌های بین‌المللی به موفقیت‌های بسیار خوبی دست پیدا کرده است، اظهار کرد: این موفقیت‌ها برای رشد و توسعه کشور پیامد‌های خوبی به همراه دارد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه استکبار جهانی از اجتماع بزرگ مسلمانان جهان وحشت دارد، اضافه کرد: توطئه‌های دشمن در راستای تخریب ارزش‌های اسلامی تا امروز به سرانجام نرسیده و خنثی شده است.
قندهاری با تأکید بر اینکه استکبار جهانی نتوانسته است با سیاست‌های تخریبی و تفرقه‌افکنی بین شیعیان به‌ویژه در ایران و عراق از شکل‌گیری اجتماعات بزرگ مسلمانان جلوگیری کند، اظهار کرد: دشمن امسال هم شکست دیگری در این راستا خورد و شاهد آیین‌های پرشور عزاداری حسینی در دهه نخست محرم بودیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها