خبرهای داغ:
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: شهرداری در برپایی نمایشگاه دفاع مقدس استان قم همچون سال‌های گذشته مشارکت می‌کند.
کد خبر: ۹۱۷۳۶۹۹
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی کلانترزاده در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس استان قم با اشاره به همکاری شهرداری برای برگزاری این نمایشگاه، اظهار کرد: شهرداری سال‌های گذشته هم در برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس مشارکت داشت و امسال نیز شهردار قم دستور اکید برای همکاری نیرو‌های شهرداری برای برپایی این نمایشگاه داد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم ادامه داد: شهرداری قم در زمینه تبلیغات و فضاسازی شهری برای نمایشگاه دفاع مقدس استان قم مشارکت می‌کند و نیرو‌های خدماتی شهرداری در این نمایشگاه برای ارائه ۱۲ نوع خدمت حضور پیدا خواهند کرد.

کلانترزاده افزود: سازمان زیباسازی شهرداری با همکاری سازمان بسیج هنرمندان سپاه برای زیباسازی محوطه نمایشگاه هفته دفاع مقدس تلاش می‌کند.

وی نمایشگاه دفاع مقدس استان قم را یک اتفاق ویژه دانست و ضمن اعلام آمادگی بخش‌های مختلف شهرداری قم جهت برپایی باشکوه نمایشگاه یاد یاران، تصریح کرد: سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم آماده است غرفه‌ای در این نمایشگاه برپا کند تا به صورت تخصصی فرهنگ ایثار و شهادت به خانواده‌ها و نوجوانان منتقل شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم ادامه داد: قطعا صدا و سیما، بسیج، رسانه، مطبوعات و فعالان فضای مجازی در این مسیر مهم و اطلاع رسانی شایسته برنامه‌های این هفته در صحنه حاضر خواهند بود و جهت بهره مندی همشهریان از این گنجینه تمام نشدنی یعنی مقاومت و دفاع مقدس نمایش خیره کننده‌ای اجرا خواهند کرد.

کلانترزاده خاطرنشان کرد: ایجاد مسیر پیاده روی در پیرامون محل برپایی نمایشگاه به سمت نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی در طول مسیر با همکاری نواحی و پایگاه‌های مختلف بسیج شهر قم مناسب به نظر می‌رسد.

خاطرنشان می‌شود، نمایشگاه هفته دفاع مقدس با عنوان یاد یاران از ۳۱ شهریور ماه ۹۸ به مدت یک هفته در منطقه خضر نبی علیه السلام به همت سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) و همراهی شهرداری قم برپا خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها