عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه:

سیاست‌ها و تندروی‌های آمریکا خریدار ندارد

امام جمعه مراغه با انتقاد از رویه‌های غلط دولت آمریکا در قبال کشورمان گفت: سیاست‌ها و تندروی‌های این کشور در دنیا خریدار ندارد.
کد خبر: ۹۱۷۳۷۰۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نمازجمعه مراغه افزود: دولت آمریکا همواره نشان داده که در مسیر معاهدات و معادلات بین المللی حرکت نکرده و در راستای دیپلماسی معقولانه گام بر نمی‌دارد.

وی با اشاره به برکناری جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا ادامه داد: انزوای تندروها در کاخ سفید در روزهای اخیر نشان از عدم اقبال به سیاست‌های غلط در دولت آن کشور است.

حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: با وجود برخی تندورها در دولت آمریکا، گاه شاهد حضور برخی افراد واقع بین و منطقی نیز در این کشور هستیم.

خطیب جمعه مراغه گفت: به رغم برخی تغییرات سیاسی در دولت آمریکا، حکومت این کشور به سیاست های خصمانه خود در قبال کشورمان ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام آیت الله پورمحمدی افزود: امیدواریم در سال های آینده شاهد اضمحلال، تجزیه و فروپاشی آمریکا و تشکیل حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عج) باشیم.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مراسم حج امسال توام با آرامش برای حجاج ایرانی بیت الله الحرام ادامه داد: این آرامش که با احترام و تکریم همراه بود، به دلیل وجود روحیه مقاومت و ایستادگی ملت ایران و تدابیر رهبر انقلاب محقق شده است.

حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: ساقط شدن پهباد آمریکایی بر فراز خلیج فارس، آزادی کشتی ایرانی با وجود توقیف بودن کشتی انگلیسی و نیز حمله های موفق پهبادی نیروهای یمنی و ایستادگی و اقتدار حزب الله لبنان در منطقه، همه و همه در سایه روحیه مقاومت به وجود آمده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار