خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود از اجرای ۱۶ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۷۳۷۱۳
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
مجید محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و آرزوی قبولی عزاداری ها با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس این اداره اظهار کرد: با برنامه ریزی انجام شده با همکاری و مشارکت هیئتی ها و انجمن های ورزشی و بسیج ورزشکاران و موسسات برنامه ای کمی و کیفی در راستای این هفته اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به ۱۶ برنامه شاخص این اداره در هفته دفاع مقدس گفت: پیاده روی خانوادگی، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، کارگاه های آموزشی، ایستگاه صلواتی، مسابقات ورزشی، همایش کوهپیمایی و کارگاه های ازدواج آسان از جمله برنامه های هیئت ها و انجمن های ورزشی در این ایام است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود خاطر نشان کرد: مسابقه رالی خانوادگی، مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان، گردهمایی بانوان ورزشکار شهرستان، مسابقات دارت کارمندان دولت، مسابقات گلف و اسکیت از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس این اداره است.
وی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تصریح کرد: تلاش داریم این برنامه ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بویژه جامعه ورزشکاران انجام شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها