حجه الاسلام جعفری خاطر نشان کرد: همه مردم و مسئولین به خرید محصولات داخلی تعصب داشته باشند و در کنار آن  فرهنگ اسلام ناب محمدی، فرهنگ ایثار و گذشت ، مقاومت ، کمک به مردم مظلوم ، کار و تلاش و...مورد توجه جدی همگان‌قرار گیرد .
کد خبر: ۹۱۷۳۷۱۹
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام عباس جعفری و با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین اجرایی و قضایی ، مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان در مسجد بزرگ و تاریخی جامع شهرستان برگزار شد .

امام‌جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: ۱۳محرم سالروز ورود اسرا به مجلس ابن زیاد در کوفه است او جشنی برای پیروزی ظاهری گرفت و برای پاشیدن نمک به زخم اسرا آنان را وارد جلسه جشن کرد.

وی ادامه داد: حضرت زینب (سلام الله علیها) در این مجلس جوابی کوبنده به ابن زیاد داد و از زیبایی های خدا سخن به میان آورد لذا پایه های حکومت ابن زیاد به لرزه درآمد این جا بود دستور داد اسرا را به سمت شهرهای دیگر روانه نمایند.

خطیب جمعه کوهبنان به منویات مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) در هفته دولت اشاره نمود و افزود : معظم له تاکید کردند در فرصت باقی مانده اولویت اصلی دولت باید بر اقتصاد و فرهنگ مردم باشد لذا تا‌می توانیم با برنامه و هدف گام برداریم که اشتغال و حمایت از تولید ملی در راس برنامه ها قرار گیرد و نسبت به تولید داخلی حساسیت داشته باشیم .

وی خاطر نشان کرد: همه مردم و مسئولین به خرید محصولات داخلی تعصب داشته باشند و در کنار آن  فرهنگ اسلام ناب محمدی، فرهنگ ایثار و گذشت ، مقاومت ، کمک به مردم مظلوم ، کار و تلاش و...مورد توجه جدی همگان‌قرار گیرد .

حجت الاسلام جعفری تحریم های دشمن را فرصت مناسبی جهت تقویت کالای داخلی و افزایش تولید دانست و افزود:  یکی از راه های مبارزه با دشمنان خرید کالای داخلی است .

وی از مردم شهرستان بواسطه حضور گسترده در برنامه های عزاداری و مجالس اهلبیت در دهه اول محرم تشکر نمود و گفت : اقامه نماز اول وقت در روز تاسوعا و عاشورا در شهرستان ستودنی است اما جا دارد سقایت و آب دادن به عزاداران بیشتر مد نظر باشد و در عزاداری ها از خرافات پرهیز گردد  .

ارسال نظرات