خبرهای داغ:
سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی در راستای بررسی و احصاء مشکلات واحدهای صنعتی، از چند واحد صنعتی در شهرستان ارومیه بازدید به عمل آورد.
کد خبر: ۹۱۷۳۷۳۳
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، محمد دهقان در بازدید از واحدهای صنعتی ارومیه، اظهار کرد: بررسی و احصاء مشکلات و موانع پیش‌روی صنعت استان و تلاش برای مرتفع ساختن این موانع و مشکلات در راس برنامه‌های سازمان قرار دارد.

دهقان افزود: در 5 ماهه نخست سال جاری با پیگیری‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مشکلات و موانع تعداد زیادی از واحد‌های صنعتی مرتفع و 15 واحد صنعتی راکد نیز به چرخه تولید بازگشتند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ادامه داد: عمده مشکل موجود در واحدهای صنعتی مشکل‌دار پولی و بانکی است که درصدد رفع این مشکل از طریق اعطای تسهیلات بانکی با کمک بانک‌های عامل هستیم.

دهقان اظهار داشت: در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تعداد 210 مصوبه درراستای حل مشکلات و رفع موانع تولید و تعداد 150 مصوبه پرداخت تسهیلات به تصویب اعضاء کارگروه رسیده است.

وی عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام شده توسط دبیرخانه کارگروه 190 مصوبه، به مرحله اجرا درآمده و تعداد 170 مصوبه در دست اجرا می‌باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات