امام جمعه شهرستان فردیس گفت: تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و مقاومت ملت ایران اسلامی تاکنون سبب بر باد رفتن تمام نقشه‌های شیطان بزرگ آمریکا شد.
کد خبر: ۹۱۷۳۷۴۸
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های  نمازجمعه شهرستان فردیس اظهار داشت :  آمریکایی ها در هر کجا ورود پیدا کردند جز شکست چیزی عایدشان نشده است.

تدابیر رهبری توطئه‌های آمریکا را خنثی کرد

وی با بیان اینکه معامله قرن یعنی هشت میلیون آواره فلسطینی حق بازگشت نداشته باشند ، اظهار داشت: روزنامه الاخبار فاش کرد آمریکا با کانادا توافق کردند 100 هزار آواره فلسطینی که 40 هزار نفر در لبنان و 60 هزار نفر در سوریه زندگی می کنند و متعهد شوند که دیگر فلسطینی نیستند.

حجت الاسلام ایمانی گفت: نتیجه 26 سال مذاکره با رژیم اسرائیل این بوده و آن چیزی که سبب شده اسرائیل را وادار به عقب نشینی کند قدرت اسلحه و نظامی است.

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: این مذاکرات نبود که آمریکایی را بر سرجای خود بنشاند و اروپایی ها به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نکردند.

وی معتقد است که این مذاکرات هیچ نتیجه ای در بر نداشت و آن قدرت بازدارندگی ملت ایران و نفوذ منطقه ای  و همکاری و همراهی حزب الله و انصارالله باعث شد تا آمریکایی ها سرجای خود بنشیند.

حجت الاسلام ایمانی افزود: الان هم می گویند آماده مذاکره با کشور ایران هستیم بدلیل این که در سر میز مذاکره می توانند زورگویی و با اولتیماتوم و خط و نشان کشیدن به خواسته های خود برسند و در میدان عمل نمی توانند کاری انجام دهند.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها می گویند ایران حق استفاده از اورانیوم ندارد ، افزود: آمریکا 15 ماه از برجام خارج شد طی این مدت قدم های اول را محکم برنداشتیم.

حجت الاسلام ایمانی اظهار داشت: بعد از 15 ماه دولت و شورای امنیت ملی به حرف مقام معظم رهبری رسیدند و متوجه شدند که طبق فرمایشات رهبری آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها