خبرهای داغ:
نماینده، ولی فقیه درسپاه استان سمنان گفت: رهبر معظم انقلاب الگوی ایستادگی و مقاومت هستند و همه ما باید درس مقاومت را از این مکتب بیاموزیم.
کد خبر: ۹۱۷۳۷۷۸
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، حجت الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه استان سمنان در جمع پاسداران و کارکنان دولت در کنار قبور پاک شهدا با اشاره به ویژگی‌های یاران اباعبدالله گفت: یاران امام حسین (ع) نقش خدا را در زندگی خود پررنگ می‌دیدند و کار و بودن در کنار امام و جنگیدن پا به پای امام را فقط برای رضای او انجام می‌دادند. یاران امام حسین (ع) به بهشت و جهنم معتقد بودند و به وعده‌های خداوند و معاد ایمان و اعتقاد داشتند. امروز هم هرکه اعتقاد به معاد داشته باشد؛ در ادارات اهل کم گذاشتن نیست، ترامپ‌های داخلی که بر مردم فشار می‌آورند باور به خدا و معاد ندارند.
وی با بیان اینکه تنها راهی که شیطان را نابود می‌کند و یکی از پیام‌های مکتب امام حسین (ع)، استقامت است. استقامت بر سر اصول و ارزش‌های دینی و فرهنگی است. استقامت هزینه دارد، سربلندی و افتخار. در حالیکه سازش نتیجه‌ای جز نابودی، بدی و سرشکستگی ندارد.
مسئول نمایندیگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: دشمن نمی‌خواهد نام و عظمت اسلام شکوه پیدا کند و باید راهکار‌های مقابله با دشمن را بدانیم و با بصیرت می‌توان جلوی دشمن را گرفت. امید به غرب و دشمن عامل اصلی وادادگی است و دشمن اصلاً راضی نمی‌شود خیری به شما برسد. دشمن با مقابله همه ما مخالفند و می‌خواهند تمام اصول و ارزش‌ها را ما بگیرند، دشمن خیر ما را نمی‌خواهد و تاکنون به هیچ یک از وعده‌های خویش عمل نکرده اند.
حسینی دیباجی تصریح کرد: تنها پیروز میدان در منطقه ما هستیم و رهبر معظم انقلاب الگوی ایستادگی و مقاومت هستند و همه ما باید درس مقاومت را از این مکتب بیاموزیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها