امام جمعه خارگ:

فرهنگ این انقلاب برگرفته از فرهنگ عاشورا است

حجت السلام کمالی در خطبه های نماز جمعه خارگ گفت: ما باید قدر دان توسعه فرهنگ عاشورایی باشیم و فرهنگ این انقلاب برگرفته از فرهنگ عاشورا است.
کد خبر: ۹۱۷۳۷۹۸
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹
فرهنگ این انقلاب برگرفته از فرهنگ عاشورا می باشد، 
به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، حجت‌ الاسلام کمالی در خطبه‌های نمازجمعه خارگ  اظهار داشت: در دهه های گذشته  فرهنگ عاشورایی فقط مختص چند کشور اسلامی بوده است ولی حالا شاهد آن هستیم که در کشور های اروپایی با شور و اشتیاق خاصی مراسمات عزاداری ابا عبد الله الحسین (ع) برگزار می گردد و این نشان از توسعه فرهنگ عاشورایی در دنیا می باشد.

امام جمعه خارگ افزود: فرهنگ انقلاب ما برگرفته از فرهنگ عاشورا می باشد و شروع این انقلاب با  محرم است و همین مقاومت هم از محرم است و ادامه مقاومت و توسعه مقاومت  هم از محرم است  به همین دلیل ما باید قدر دان توسعه فرهنگ عاشورایی باشیم.

امام جمعه خارگ تاکید کرد:  ما نباید حسین زمان خود را تنها بگذاریم ،حسین زمان ما حضرت آیت العظمی امام خامنه ای هستند و این واقعیتی هست که رهبران مقاومت به آن ایمان دارند و ما باید مراقب باشیم که فریب دنیا را نخوریم.

خطیب نماز جمعه خارگ ابراز کرد: خدا را شاکریم که ملت ایران ملتی هست که را ه امام حسین (ع)را ادامه میدهد، ملت ایران حاضر است همه سختی ها را تحمل کند ولی به ذلت نرسد، ایستادگی این ملت باعث شده است آمریکا به ذلت برسد.

کمالی  در پایان افزود: هرجا فرهنگ عاشورایی باشد فرهنگ مقاومت هم ایجاد می شود و  این دو جدا نشدنی هستند.

پایان خبر/
ارسال نظرات