امام جمعه بوشهر:

قوه قضا‌‌‌‌‌‌‌يیه با دانه درشت های فساد اقتصادی برخورد قاطع داشته باشد

آیت الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر در خطبه های نماز جمعه 22 شهریور ماه اظهار کرد: ما عرض می کنیم به شدت با دانه درشت ها، افرادی که رانت خواری کرده اند از اول انقلاب تا به الآن برخورد قاطع کنید و مردم حمایت می کنند.
کد خبر: ۹۱۷۳۸۲۹
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹

قوه قضا‌‌‌‌‌‌‌يیه با دانه درشت های فساد اقتصادی برخورد قاطع داشته باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، نماز جمعه شهر بوشهر به امامت نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر آیت الله صفایی بوشهری اقامه شد.
صفایی بوشهری با بیان سیره اولیا الهی گفت: در روایات ائمه می‌فرمایند کسانی که اولیاءالله شدند دیگر «لَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ» نه در دنیا و نه در آخرت هیچ ترس و اندوه و حزنی نداشته باشند، یعنی کارشان درست، مسیرشان صحیح و هدفشان متعالی و سرانجامشان رستگاری و محبوبیت الهی است.

وی افزود: و به شدت از زیبایی‌ها و جاذبه‌های زودگذر دنیا پرهیز می‌کنند. دنیا جاذبه دارد، دنیا برای انسان دلربایی می‌کند در همه عرصه ها، در اقتصاد پول جاذبه است، زندگی تجملی جاذبه است، جاذبه‌های جنسی نگاه انسان را به خود جلب می‌کند، پست، مقام، شهرت، شهوت، این‌ها جاذبه‌های دنیایی هستند.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: خداوند به زندگی این‌ها برکت می‌دهد و هر چیزی که نیاز است برای آخرت این‌ها بدست آورده و به پیش می‌فرستند. اما اگر انسان به دنبال مال دنیا بود، مقام دنیا بود، پست دنیا بود، در مسیر درست به دست نمی‌آورد و در مسیر درست نیر خرج نمی‌کرد، این شخص نه دنیا و نه آخرت دارد.

صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: از برخورد قاطع قوه قضائیه در قبال مفسدان حمایت می‌کنیم، اما همان طور که ریاست محترم قوه قضائیه حضرت آیت الله رئیسی گفتند باید عدالت و انصاف یک طرف و ما عرض می‌کنیم به شدت با دانه درشت ها، افرادی که رانت خواری کرده اند از اول انقلاب تا به الآن برخورد قاطع کنید و مردم حمایت می‌کنند.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان آغاز سال تحصیلی گفت: اول اینکه مدارس و مراکز آموزشی ما باید آمادگی لازم را داشته باشند. فضای ساختمان، تجهیزات، مراکز آزمایشگاهی باید آماده باشد و این وظیفه اولیه مسئولان آموزش و پرورش و هیأت دولت است، اما بخاطر شرایطی که پیش آماده نیاز است همه دستگاه‌ها و مردم کمک کنند.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار