خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) شرق اهواز در پیامی با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت، از حضور پر شور مردم، ائمه جماعات، مبلغان، مسئولان هیئات مذهبی، مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) و مسئولان ادارات شهرستان اهواز به منظور حضور پرشور و شعور در مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۱۷۳۸۴۰
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

✅ در متن این پیام آمده است: حادثه عاشورا هرچند در زمانی بسیار کوتاه تحقق یافت اما قرنهاست عمق این حادثه توجه عالم را به خود معطوف می سازد و چنان شور و حرکتی می آفریند که تمام قیام های حق طلبانه و آزادی خواهانه جهان از آن نشأت می گیرد.

در روز تاسوعا و عاشورای حسینی، عزاداران حسینی در تجمع بزرگ دسته جات و هیئتهای عزاداری به تأسی از امام حسین(ع) شعار "هیهات منا الذله" سر دادند. مردم شهرستان اهواز نیز یکصدا با شیعیان جهان با برپایی هیئات مذهبی و تکیه های عزاداری به سوگ سرور و سالار شهیدان و یاران باوفای ایشان نشستند و دلدادگی خود به امام سوم شیعیان را بار دیگر به اثبات رساندند.

اینجانب با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله حسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت به ساحت مقدس حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری و تمام شیعیان جهان به ویژه مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان اهواز، موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای اسلام از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

 

سرهنگ پاسدار عادل ساری
فرمانده سپاه ناحیه بسیج امام علی (ع) شرق اهواز

ارسال نظرات
پر بیننده ها