ایلام دروازه عتبات عالیات سالیان متمادی است با دارا بودن نزدیکترین مرز به عتبات عالیات انتخاب هزاران زائر بوده و در سال ۹۸ نیز تمام امکانات جاده‌ای خود را برای سفر ایمن زائران مهیا کرده است.
کد خبر: ۹۱۷۳۸۵۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، استان ایلام دروازه عتبات عالیات و بین‌الحرمین ایران سالیان متمادی است با ‌دارا بودن نزدیکترین مرز به عتبات عالیات انتخاب هزاران زائر عتبات عالیات بوده و در سال 98 نیز تمام امکانات جاده‌ای خود را برای سفر ایمن زائران مهیا کرده است تا زائران عتبات عالیات بتوانند در پیاده‌روی اربعین 98 ایلام را به عنوان مسیر تردد خود انتخاب کنند.

بهره‌برداری از کنارگذر شرقی ایلام تسریح کننده رسیدن زائران به مرز مهران

کنارگذر شرقی ایلام یکی از اقدامات مثبت و تاثیرگذار بر روند تردد زائران اربعین حسینی است که ضمن کاهش بار ترافیکی و مدیریت زمان برای زائران رسیدن زائران را در رسیدن به مرز مهران تسریح می‌کند.

علی اصغر کاظمی در این ارتباط با عنوان مطلب فوق اظهار داشت: به جهت استفاده و بهره‌برداری از کنارگذر شرقی ایلام بالغ بر 100 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل مسکن، راه و شهرسازی استان ایلام گفت: با بهره‌برداری از کنارگذر شرقی ایلام حجم ترافیک ورودی به شهر ایلام به‌شدت کاهش می‌یابد.

تمام ظرفیت‌های پلیس برای تردد امن زائران اربعین در جاده‌های ایلام

سرهنگ رضا همتی‌زاده با بیان مهیا بودن تمام ظرفیت‌های پلیس برای تردد امن زائران اربعین درجاده‌های ایلام اظهار داشت: استقرار گشت‌های ثابت و سیار در مسیر‌های تردد زائران، استفاده از دوربین‌های کنترلی و استقراری، ایمنی جاده‌های ایلام را برای سفر زائران اربعین 98 مهیا کرده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان روان بودن ترافیک جاده‌ای در سطح جاده‌های استان ایلام گفت: تمام مدخل‌های ورودی به استان ایلام از نظر علائم‌های هشداری و آگاه کننده و بازدارنده مورد بازبینی قرار گرفته‌اند. تا مسیر تردد زائران در جاده‌ها به دور از هرگونه مانعی برای تردد روان باشند.

وی با بیان اینکه تمام ظرفیت برای تردد امن زائران اربعین و روان‌سازی ترافیک در استان ایلام و محورهای منتهی به آن مهیا است افزود: رانندگان با رعایت صبر و حوصله، پرهیز از عجله و شتاب بی‎مورد و رعایت سرعت مطمئنه و توجه به هشدارهای پلیسی رانندگی کنند تا شاهد حوادث دلخراش رانندگی در این ایام نباشیم.

 

ارسال نظرات