سید ساجد یعقوبی
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نمین گفت: گروه‌های جهادی "شهید نخست"حوزه مقاومت بسیج شهید کلاهدوز آبی بیگلو با حضور در روستای تفیه به برگزاری اردوی جهادی و احداث آب انبار و هدایت آب چشمه بیرون روستا به خطوط آبرسانی روستا و تامین آب شرب بهداشتی اقدام کردند.
کد خبر: ۹۱۷۳۸۷۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
احداث آب انبار و تامین آب شرب روستای تفیه نمین توسط گروه‌های جهادی
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ دوم پاسدار جلال جبرائیل زاده گفت: گروه‌های جهادی "شهید نخست"حوزه مقاومت بسیج شهید کلاهدوز آبی بیگلو با حضور در روستای تفیه به برگزاری اردوی جهادی و احداث آب انبار و هدایت آب چشمه بیرون روستا به خطوط آبرسانی روستا و تامین آب شرب بهداشتی اقدام کردند.

وی تصریح کرد: در این پروژه محرومیت زدایی که توسط بسیجیان دلاور بخش آبی بیگلو شهرستان نمین و به همت بسیج سازندگی شهرستان در یک نقطه صعب العبور از بیرون روستا در حال برگزاری است اهالی روستای تفیه نیز حضور داشته و به کمک این گروه جهادی پرداختند.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان نمین گفت: در کنار برنامه‌های مختلف بسیج و همزمان با هفته گرامیداشت بسیج این پرژه آب رسانی با حضور مسئولین افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، روستا‌ی تفیه یکی از روستا‌های محروم و در عین حال دیدنی بخش آبی بیگلو شهرستان نمین بوده و هموطنان عزیز اهل تسنن در این روستا زندگی می‌کنند.

احداث آب انبار و تامین آب شرب روستای تفیه نمین توسط گروه‌های جهادی
ارسال نظرات