کارگاه آموزشی تربیت مربی گام دوم انقلاب، با حضور ۵۰ نفر از مربیان صالحین و خواهران و برادران حوزوی و فرهنگیان در پایگاه علمی و پژوهشی ریحانه النبی(س) شهرستان دشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۳۸۷۵
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
به گزارش سرویس فرهنگیان خبرگزاری بسیج از بوشهر، کارگاه آموزشی تربیت مربی گام دوم انقلاب، با حضور ۵۰ نفر از مربیان صالحین و خواهران و برادران حوزوی و فرهنگیان در پایگاه علمی و پژوهشی ریحانه النبی (س) شهرستان دشتی در مسجد حضرت مهدی (عج) شهر کاکی به منظور آشنایی تخصصی با بیانیه گام دوم انقلاب توسط مدرس حوزه علمیه شهر قم، حجه الاسلام منصوری برگزارشد.

از جمله مباحث، مطرح شده در این کارگاه آموزشی یکروزه، درسنامه بیانیه گام دوم انقلاب، تذکرات جریانی گام دوم، جهاد تمدنی جوانان و درآمدی بر رویکرد استراتژیک در جریان شناسی بود که توسط حجت الاسلام منصوری، مدرس حوزه علمیه شهر قم، در صبح روز برگزاری کارگاه به صورت مجزا تدریس شد.

فاطمه توپال، مسئول علمی و پژوهشی این پایگاه گفت: آموزش‌های مفاهیم انقلاب اسلامی به کلیه بیانات امام خامنه‌ای در دوران رهبری و فرمایشات امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی مربوط می‌شود، ولی بیانیه گام دوم جوهره و جان‌مایه این دوره تربیتی پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم منظومه‌ای ساختارمند از رهبر معظم انقلاب در زمینه انقلاب اسلامی است که نمی‌توان آن را صرفاً در حوزه تئوریک بررسی کرد، بلکه گام‌های عملیاتی آن نیز در بطن بیانیه نهفته است. دوره‌های تکمیلی برای استادان و دوره‌های مقدماتی برای دانشجویان نیز برگزار خواهد شد.

توپال تصریح کرد: این کارگاه آموزشی جهت توانمندسازی مربیان در طول سال تداوم دارد و بنا شده است هر یک از این بزرگواران به صورت مجزا این دروس را در مکان‌های مختلف تدریس نمایند.
 



ارسال نظرات