در یادواره شهدای تومانك عنوان شد:

مهمترین پیام عاشورا شناخت یزید زمان است

رئیس بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری در یادواره شهدای روستای تومانک، مهم ترین پیام عاشورا را شناخت یزید زمان دانست.
کد خبر: ۹۱۷۳۹۰۰
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  همزمان با ایام سوگواری و حزن اهل بیت علیهم السلام ، یادوراه شهدای روستای تومانك از توابع شهرستان بن برگزار شد.

رئیس بیسج اساتید استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم یادواره، ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان، اظهار کرد: قیام امام حسین علیه السلام جان دوباره ای به اسلام بخشید و كاخ یزید را به لرزه انداخت و باعث شد كه منكرات و معروف ها در جامعه آن روز كاملا مشخص شود و راه اسلام راستین و واقعی برای مردم مشخص گردد.

دکتر احمدرضا بسیج، ادامه داد: شهدای ما به تبعیت از شهدای كربلا با تمام وجود در جبهه های نبرد حق علیه باطل شركت كردند و همانند شهدای كربلا تا آخرین قطره خون از اسلام ناب محمدی دفاع كردند و همچون شهدای دشت نینوا پرپر شدند و با خونشان درخت انقلاب اسلامی را آبیاری نموده و آنرا بیمه نمودند.

دكتر بسیج با اشاره به فرازهایی از زیارت عاشورا، گفت: در زیارت عاشورا چند گروه هستند كه مورد لعن قرار می گیرند كه اولین گروه از آنها ابوسفیان و معاویه است كه ماهیت این افراد پَست برای همه روشن است و ما امروز وظیفه داریم كه ابوسفیان‏ها و معاویه های زمان خودمان را بشناسیم و اگر كمی دقت كنیم متوجه خواهیم شد كه استكبار جهانی به سركردگی آمریكا و اسرائیل همان اقدامات یزید را انجام می دهند و در پی سلطه بر ملتها هستند، بنابراین مهمترین پیام عاشورا شناخت یزید زمان است.

این استاد دانشگاه افزود: دومین و سومین گروه لعنت شده در زیارت عاشورا دشمنان داخلی و سیاهی لشگر سپاه یزید است كه اهداف طاغوت را دنبال می كنند و باعث گرم ماندن تنور آنها هستند، كه ما امروز باید مواظب باشیم تحت تاثیر تبلیغات گسترده و اغوا كننده یزیدیان زمان قرار نگیریم و ناخواسته جزو سیاهی لشگر استكبار جهانی علیه اهداف عالیه دین قرار نگیریم.

ارسال نظرات