خبرهای داغ:
جمعی از مربیان ، سرگروه ها و متربیان فعال بسیجی حلقات شجره طیبه صالحین پایگاه های مقاومت بسیج برادر شهری و روستایی هندیجان در قالب کاروان زیارتی به مدت یک هفته بایک دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۷۳۹۱۲
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، در ماه محرم کاروان زیارتی بسیجیان حلقات شجره طیبه صالحین شهرستان هندیجان به همراه معاونت تعلیم و تربیت ناحیه سپاه هندیجان به مشهد مقدس با یک دستگاه اتوبوس از درب ناحیه سپاه با ذکر صلوات اعزام شدند.

سروان پاسدار سید جمال الدین علوی زاده جانشین ناحیه سپاه هندیجان در این باره اظهار داشت : از تلاش های معاونت تعلیم و تربیت ناحیه سپاه هندیجان در برگزاری اردوی یک هفته ایی به مشهد مقدس و دیگر امکان های از جمله قم تقدیر و تشکر می شود و بسیجیان حلقات صالحین مربیان ، سرگروه ها و متربیان برادر در برنامه های سپاه و بسیج فعالیت خوبی دارند که این گونه کارها ارزشمند و قابل به تحسین است.

وی افزود : انشالله در این اردوی یک هفته ایی حلقات شجره طیبه صالحین هندیجان برنامه های خوب فرهنگی همراه با زیارت برای بزرگواران بسیجی اجراء خواهد شد که قطعا در یاد گیری و روحیه جوانان بسیجی تاثیرگذار و مفید همانند گذشته خواهد بود.

وی بابیان مکان های زیارتی در این سفره معنوی برای بسیجیان حلقات صالحین گفت: بسیجیان حلقات صالحین می توانند به راحتی از فضای معنوی مکان ها زیارتی در این مدت استفاده کنند و انشا الله با تلاش و همکاری متولیان براین امر مهم اینگونه اردوهای زیارتی و فرهنگی مذهبی ادامه داشته و بسیجیان ازاین فرصت های بوجود آمده نهایت بهره مندی معنوی را داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها