خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اصفهان گفت: ،دو نوع ولایت وجود دارد یکی ولایت الله و دیگری ولایت شیطان و پیروی از ولایت خداوند عامل سربلندی انسان‌ها و سرنگونی شیطان است.
کد خبر: ۹۱۷۳۹۱۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبر گزاری بسیج از فلا ورجان ، به مناسبت ایام ماه محرم حجت الاسلام والمسلمین رحمت الله صادقی نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان مطالبی تحت عنوان ارتقاء عزت مندی وبصیرت مداری عاشورایی بیان کرد.

وی با اشاره به این که  درعالم وجود، 2 نوع ولایت وجود دارد یکی ولایت الله و دیگری ولایت شیطان است در ادامه خاطرنشان کرد: عبدالله بن عمر نمونه افرادی است که خود را از چتر ولایت امام علی (ع) و فرزندانش خارج ساخت ولی سرانجام با حاکم فاجرو فاسقی مثل حجاج بن یوسف سقفی که ولی شیطان بود بیعت کرد.

وی درادامه اذعان داشت : امروزهم اگر کسی با ولی خدا ونایب او بیعت نکند ، ولایت شیطان را پذیرفته است .لذا براساس آیه آیت الکرسی ولایت الله و ولایت طاغوت مانعه الجمع ومانعه الخلو هستندو کسانی که ولایت الله را رها می کنند و ولایت شیطان را می پذیرند مثل آن ماهی است که دریا ی به این عظمت ومنفعت را رها می کند تا خودش را  به کرم مرده سر قلاب ماهیگیران برساند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها