خبرهای داغ:

برگزاری مراسم تکریم و معارفه جانشین سپاه گتوند

به گزارش بسیج، مراسم تکریم و معارفه جانشین فرماندهی سپاه ناحیه گتوند با حضور سرهنگ اسماعیلی مسول بازرسی سپاه حضرت ولیعصر(ع) خوزستان، سرگرد محمودی فرمانده سپاه ناحیه گتوند، حجت الاسلام خزائی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گتوند و نیروهای پایور و وظیفه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۳۹۱۶
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹

در ابتدای برنامه، سرگرد محمودی فرمانده سپاه ناحیه گتوند ضمن تسلیت فرارسیدن ایام محرم، به تشریح برنامه های اخیر انجام شده در سطح ناحیه از جمله: یادواره شهید مدافع حرم شهید محمد تاجبخش، مراسم بازسازی غدیر و برقراری گشت های ایست و بازرسی جهت تامین امنیت ایام محرم اشاره کرد و از همه ی پاسداران و بسیجیانی که در این مدت تلاش کردند، سپاسگذاری کرد.

در ادامه حجت الاسلام محمدسعید خزائی مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گتوند ، با اشاره این نکته که امام حسین(ع)مردی جهادی بود و تمام ابعاد جهاد را در حرکت خود به فعلیت رساند، افزود: همه ی ما سرباز ولایت هستیم و باید جهادی باشیم و لازمه ی آن هم رعایت قوانین بر اساس چهارچوب مصوب و در نظر گرفتن سود سازمان می باشد.

سرهنگ اسماعیلی مسول بازرسی سپاه حضرت ولیعصر (عج)خوزستان ضمن بیان این نکته که پاسدار بودن نعمت و رحمتی است که خداوند شامل حال پاسداران نموده، تصریح کرد: باید مدافع انقلاب، قرآن، ولایت و مستضعفان باشیم تا بتوانیم شکر چنین نعمتی را به جای آوریم.
ایشان با برشمردن توفیقات پاسداران از جمله خدمت به بسیج و بسیجی و گره گشایی از مشکلات مردم افزود: عزیزترین و باعزت ترین نیروی نظامی دنیا سپاه است و بزرگترین و مجهزترین قدرت نظامی دنیا از بسیجی و سپاهی به لرزه افتاده است. و این توفیقی است که خداوند بر ما قرار داده است.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ محمدحسین منجزی جانشین سابق فرمانده سپاه ناحیه گتوند تقدیر و سرگرد علی محمدی به عنوان جانشین جدید معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار