مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع) در یادواره شهدای شهرستان کوهرنگ، انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از انقلاب امام حسین(ع) دانست.
کد خبر: ۹۱۷۳۹۶۵
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ یادواره شهدای شهرستان کوهرنگ با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم و کلیه اقشار مختلف مردم در مکان روستای خویه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر در جمع بسیجیان و مردم روستای خویه ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) گفت: اسلام ثمره خون شهداست و به برکت خون شهداست که اسلام ماندگار شده است.

وی افزود: رمز این ماندگاری ایثار و فداکاری انسان های است، که از جان خود گذشتند تا اسلام برای همیشه جاودانه بماند و آقا ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) نمونه بارز و الگویی همیشگی از این ایثار و فداکاری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) استان چهار محال و بختیاری افزود: انقلاب ما برگرفته از انقلاب امام حسین (علیه السلام ) است، انقلابی است که خون های پاک و ارزشمندی فدا شدند، تا این انقلاب شکل بگیرد. هدف و راه انقلاب اسلامی ما برگرفته از راه امام حسین (علیه السلام) است و تا ظهور حضرت ولی عصر (عج)  با همت مردم مومن و ولایتمدار کشور عزیزمان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: امروزه ما باید با درس گرفتن از عاشورا تا آخرین نفس جلوی دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کنیم و از ارزش ها و آرمان های این انقلاب با پیروی از ولایت مطلقه فقیه این راه را با شجاعت و استقامت هر چه تمام‏تر ادامه دهیم و این یک وظیفه شرعی و اسلامی است و بر هر ایرانی واجب است.

ارسال نظرات