مسئول عقیدتی-سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان:

سبک زندگی اسلامی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب مهم ترین معروفات جامعه امروزی است

مسئول عقیدتی-سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان، گفت: مهم ترین معروفات جامعه امروزی سبک زندگی اسلامی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۷۳۹۹۶
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

حجت الاسلام سید روح الله سجادی فر، مسئول عقیدتی سیاسی مسئول عقیدتی-سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات الهی می باشند و مومن کسی است که این دو فریضه بسیار مهم را اجرا کند.

وی با اشاره به این مطلب که اجرای معروفات و ترک منکرات باعث اصلاح جامعه شده و جامعه را به سمت سعادت و پیشرفت راهنمایی و هدایت می کند، افزود: عدم شناخت صحیح و به موقع معروفات و منکرات، خسارات بسیاری به جامعه و افراد وارد می کند.

سجادی فر با تاکید بر این مطلب که متاسفانه در جامعه اسلامی به نقاط آرمانی که حکومت اسلامی برای ما تعیین کرده دست نیافته ایم،  بیان کرد: متاسفانه مولفه های آموزش، سیاست، فرهنگ، سبک زندگی اسلامی را در سنوات اخیر دنبال نکرده ایم.

وی اضافه کرد: امر به خوبیها و نهی از بدی ها را تاکنون به موقع در جامعه پیاده نکرده ایم و کوتاهی ما در این امر باعث شده که جوانان و نوجوانان امروز با فرهنگ غرب آشنا و به این فرهنگ دلباخته شوند.

مسئول عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ادامه داد: دشمن با سرمایه گذاریهای غلط و اشتباه خود در تلاش است تا انقلاب اسلامی را به دنبال رواج بدی ها سوق دهد، در این زمینه باید نهادینه سازی امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک اولویت پیگیری شود.

این مسئول  شکل گیری انقلاب اسلامی را با تاسی از خون سیدالشهدا و روز عاشورا عنوان و تصریح کرد: با معرفی درست و به موقع معروفات، منکرات ازجامعه حذف خواهند شد، مهم ترین معروف جامعه امروزی سبک زندگی اسلامی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است که باید در ترویج آنها کوشا باشیم.

سجادی فر افزود: تا زمانی که ما دشمنانی چون آمریکا و اسرائیل داریم، نیازمند امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هستیم که به علت داشتن این دو امر واجب دشمن را بهتر شناخته و با کنترل هوای نفس و تمایلات نفسانی به سمت و سوی گناه کشیده نشویم.

وی بیان کرد: باید امر و نهی را از سنین پایین تر با محبت آغاز کنیم و با فعال کردن نقاط قوت امر به معروف و نهی از منکر آسیب ها را رصد و شناسایی کرده و به واسطه آنها، چالش ها و سرمایه گذاریهای دشمن علیه جوانان ملت ایران را از بین ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار