فرمانده سپاه کلیبر گفت: ملت بزرگ ایران با توجه به منویات رهبر فرزانه انقلاب، آینده روشنی را برای کشورمان رقم خواهیم زد و از همه مشکلات عبور خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۱۷۴۰۱۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رسول حسین پور در نشست سیاسی روستای اسکلو بیان کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران برای تحقق تمدن نوین اسلامی و جهانی شدن اسلام، با تمام وجود همه سختی‌ها، مشکلات، تحریم‌ها و ... را پشت سر گذاشته و پیش می‌رود و همین امر یأس و ناامیدی را در دل دشمنان این نظام ایجاد می کند.

وی در ادامه با بیان اینکه راه مقابله با همه مشکلات و در گرو مقاومت و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب است، افزود: اگر در مقابل خواسته های غیر مقبول دشمنان کوتاه بیاییم و پا پس بکشیم، آن ها جلوتر آمده و فشار و دشمنی را سختتر می کنند.

حسین پور با بیان اینکه کلید حل مشکلات کشور در گرو اطاعت از رهبری است، اظهار تأسف کرد:  متأسفانه بعضی از مسئولین ما با بی توجهی به رهنمودهای رهبری مشکلاتی برای کشور به وجود آورده اند و حالا همه مشکلات را به گردن دیگران می‌اندازند و بعضی از افراد جاهل و بی بصیرت همه مشکلات را از چشم نظام می بینند.

وی بیان کرد: امروز مردم و مسئولان باید دست به دست هم داده و در راستای حل مشکلات کشور و اجرای اقتصاد مقاومتی و برطرف ساختن مشکلات اقتصادی با رویکرد ایستادگی در برابر تحریم ها به توانمندی های داخلی تکیه کنند و با بهره گیری از ظرفیت جوانان نخبه و بسیجی که امروز سرآمد جوانان جهان در تمامی ابعاد علمی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی هستند مشکلات کشور را برطرف کنند.

ارسال نظرات