کارمندبسیجی حوزه بسیج کارمندان سپاه ناحیه اراک گفت: امروز حکم آتش به اختیار را باید در فعالیت‌های جهادی بیاوریم چرا که امروز یک اولویت مهم در کشور است.
کد خبر: ۹۱۷۴۰۳۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

به گزارش جهادی خبرگزاری بسیج، محمدرضا فرشاد بسیجی شرکت کننده در اردوی جهادی از حوزه شهید رجائی بسیج ادارات کل سپاه ناحیه اراک در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به اهمیت برگزاری اردو‌های جهادی در بین کارمندان بسیجی گفت: امروز حکم آتش به اختیار را باید در فعالیت‌های جهادی بیاوریم چراکه امروز یک اولویت مهم در کشور است.
وی افزود: بسیاری از نوجوانان روستایی بعد از اردو‌های جهادی ارتباط خود را با جهادگران و روحانیونی که همراه با اردوجهادی اعزام می‌شوند ادامه دادند و منشأ خیر و برکات بسیاری برای روستا‌ها شدند.
فرشاد با تأکید بر اینکه اردو‌های جهادی بر تقویت خودسازی بسیجیان کمک‌های شایانی داشته است گفت: کارمندان بسیجی در این اردو‌ها روحیه جهادی و انقلابی را در خود تقویت میکنند.
وی با بیان اینکه جامعه روستایی از حضور جهادگران بسیار استقبال می‌کنند بیان داشت: حضور جهادگران در این روستا‌ها خیر و برکات فروانی را همراه داشته و باعث شده تا مردمان روستایی بهخصوص جوانان به آینده امیدوارتر شده و تلاششان نیز مضاعف شود.
جهادگر بسیجی در خصوص استعداد‌های فراوانی که در بین جوانان روستایی وجود دارد و ضمن به کارگیری تمام استعداد‌ها در گام دوم انقلاب تصریح کرد: باوجوداینکه جوانان روستا افراد مستعدی هستند و ظرفیت‌های فراوانی رشد جوانان در این منطقه وجود دارد، اما مسائل گوناگونی ازجمله داشتن دید غلط نسبت به زندگی شهری و امکانات و فنّاوری‌های آن باعث شده تا خودباوری و اعتمادبهنفس آن‌ها کاهش یابد که این موضوع بسیار نگرانکننده است.
کارمند بسیجی در پایان خاطر نشان کرد: این جوانان و نوجوانان علاوه بر اینکه نقش مهمی در آبادانی روستا‌های خوددارند بلکه میتوانند در پیشرفت کشور نیز مؤثر باشند و باید در کنار ایجاد شرایط پیشرفت، اعتمادبهنفس و امید به آینده را دران تا تقویت کرد که این مهم از برنامه‌های در دستور کارگروه‌های جهادی حاضر در این منطقه است.

ارسال نظرات