خبرهای داغ:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی از عضویت 60 هزار نفر در این مجموعه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۴۰۵۱
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹

جواد زاهدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: این تجهیزات شامل نیمکت، میز و صندلی، قفسه کتاب و کتاب است که برای تجهیز مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۶ شهرستان ارومیه، نقده، مهاباد، بوکان، میاندوآب و تکاب ارسال شدند.

وی بیان کرد: ۲۷ میلیارد ریال اعتبار از طریق سازمان امور اجتماعی وزارت کشور به کاهش آسیب های اجتماعی اختصاص یافته که از این میزان یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی قرار گرفته‌است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: برنامه وزارت کشور برای جلوگیری آسیب های اجتماعی به‌ویژه در مناطق حاشیه شهرها این است که معضلات را از راه فرهنگ و از سنین کم کنترل کرده و کاهش دهد.

زاهدی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی با ۶۰ هزار نفر عضو مشغول ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان این استان است.

وی با اشاره به طرح پویش فصل گرم کتاب اظهار داشت: پویش فصل گرم کتاب در شهرهای قره ضیاءالدین، اشنویه و ۲ منطقه ارومیه طی سال جاری اجرا شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، اضافه کرد: توسعه و ترویج فرهنگ کتاب خوانی از مهم‌ترین اهداف اجرای پویش فصل گرم کتاب بود.

وی اظهار داشت: مهارت آموزی به کودکان و ایجاد نشاط برای کودکان از دیگر اهداف پویش فصل گرم کتاب بود که از نیمه نخست تیر تا نیمه نخست شهریور در استان اجرا شد.

زاهدی به محورهای اجرای پویش فصل گرم کتاب اشاره کرد و افزود: کتاب و بازی، کتاب و کاردستی، کتاب و نمایش تئاتر، کتاب و سفر و کتاب و کودکان با نیازهای خاص از محورهای اجرایی این پویش بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات