معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی:

شهدای امدادگر، مردانه تا پای شهادت یاری رسان رزمندگان بودند

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی بابیان اینکه در دوران دفاع مقدس جوانان ما با عضویت در جمعیت هلال‌احمر به جبهه‌ها اعزام شدند، خاطرنشان کرد: شهدای امدادگر، مردانه تا پای شهادت به رزمندگان یاری رساندند.
کد خبر: ۹۱۷۴۲۰۰
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی حسین خیرجو  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: ایران اسلامی به برکت خون شهدا چشم‌انداز روشنی برای کشور ترسیم کرده است که با توکل به خدا، پیروی از ولایت و در پیش گرفتن فرهنگ مقاومت و شهادت از چالش‌هایی که دشمنان پیش پای ملت قرار می‌دهند عبور خواهیم کرد.
وی ادامه داد: هیچ‌کس نمی‌تواند برای جایگاه ایثار و زندگی یک جانباز قیمت بگذارد چرا که این جانبازان در میدان عمل امتحان خود را پس داده‌ و توانسته‌اند دیوار بین حرف و عمل را بشکنند.
خیرجو بابیان اینکه در طول دوران دفاع مقدس جوانان ایران اسلامی با عضویت در جمعیت هلال‌احمر و فراگیری آموزش‌های امدادی جهت کمک‌رسانی رزمندگان به جبهه‌ها اعزام می‌شدند، خاطرنشان کرد: شهدای امدادگر، مردانه تا پای شهادت همراه رزمندگان خدمت رسانی و فعالیت کردند.
وی اضافه کرد: مردم و مسئولان در مقابل خانواده های  شهدا و ایثارگران وظیفه خطیری بر عهده‌ دارند و همه باید در خدمت به این قشر معزز با تمام توان اقدام کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها