سید ساجد یعقوبی
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ادارات و دستگاه های دولتی و عمومی باید برای خدمات رسانی در زمان حادثه هماهنگ و آماده باشند.
کد خبر: ۹۱۷۴۲۱۸
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

ادارات باید برای خدمات رسانی در زمان حادثه هماهنگ و آماده باشند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رامین معبودی در مانور دورمیزی زلزله فرضی در شهرستان کوثر با بیان این مطلب افزود: بدون هماهنگی و تعامل قبلی، خدمات رسانی ادارات و دستگاه ها در زمان حوادث و بحران مختل یا با مشکلات مواجه می شود.

وی با اشاره به اینکه ضروری است ادارات و دستگاه ها لیست تمام تجهیزات خود را داشته باشند، ادامه داد: لیست تجهیزات و امکانات سبب می شود در مواقع بحرانی از این امکانات در کمترین زمان استفاده بهینه شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: آمادگی قبلی ادارات موجب می شود کیفیت و کمیت خدمات در زمان بحران ارتقا یابد.

معبودی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای آمادگی بیشتر ادارات و دستگاه ها آماده هر نوع کمک و برگزاری دوره های آموزشی است، تصریح کرد:آمادگی مردم و دستگاه های دولتی و عمومی موجب می شود آسیب ها، تلفات و خسارات حوادث کاهش یابد بنابراین ما آماده برگزاری دوره های آموزشی مختلف به ادارات و اقشار مردم هستیم.
یادآور می شود، مانور دور میزی زلزله فرضی با قدرت ۶ ریشتر که ۵۰ درصد شهر خسارت دیده بود، صبح امروز با حضور مدیر کل مدیریت بحران استان اردبیل و فرماندار و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان کوثر در این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار