خبرهای داغ:
بسیج گزارش می دهد:

شکار کانگورو با کیف انگلیسی!!!

رفتن زنان به ورزشگاه بار دیگر بولد می شود، طرح کودک همسری و ازدواج در سنین پایین به عنوان یک اقدام در فراکسیون زنان پیگیری می شود. در تونس سوختن یک کارگر(دکه دار )باعث شورش مردم با هدایت تیم کیلی گیلبرت و سقوط بن علی گردید که دومینوی سقوط به چندین کشور کشیده شد و اسراییل امنیت فوق العاده ای بدست آورد.
کد خبر: ۹۱۷۴۲۱۹
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دکتر کیلی مور گیلبرت با تیم امنیتی خود انحراف در انقلاب کشور های عربی را استارت زد و طرح براندازی را برای تضعیف و جنگ داخلی کشورهای خاورمیانه را پیگیری تا اسراییل هم چنان قوی ترین رژیم باقی بماند.

دو قطبی سازی و انهدام آرمانهای انقلاب در دستور کار تیم موساد سیا و اینتلیجنس سرویس قرار گرفت. در پارتی که نمایندگان مجلس به صورت محرمانه در سفارت انگلیس مشغول بزم بودند‌ دکتر کیلی مور گلیبرت استاد امنیتی دانشگاه ملبورن و متخصص قیام و جنگ داخلی در کشور های خاورمیانه معرفی می شود.

برای نفوذ از طریق آقا زاده ها و هیئت های توریستی به نقاط مختلف ایران سفر می کند، هماهنگی و ارتباط مداوم با زنان و فعالان مدنی و زنان(جاسوسان) شائبه ای ایجاد می کند که این بار قیام زنان در ایران با نیازهای کاذب در دستور کار تیم کیلی مورگیلبرت قرار می گیرد.

رفتن زنان به ورزشگاه بار دیگر بولد می شود، طرح کودک همسری و ازدواج در سنین پایین به عنوان یک اقدام در فراکسیون زنان پیگیری می شود. در تونس سوختن یک کارگر(دکه دار )باعث شورش مردم با هدایت تیم کیلی گیلبرت و سقوط بن علی گردید که دومینوی سقوط به چندین کشور کشیده شد و اسراییل امنیت فوق العاده ای بدست آورد.

برای راه اندازی یک شورش و براندازی نیاز به حضور زنان در خیابان است. همراهی برخی از سلبریتی ها با ایده های گیلبرت به طور نا خواسته و گاها عامدانه سبب گردید که دامنه قبح شکنی ها به ساحت مقدس ائمه،امام،رهبری و معصومین کشیده شود.

دو قطبی سازی برای انتخابات در کلاس های فشرده توسط گیلبرت برای اهالی رسانه و برخی از عوامل برگزار می شود تا بتوانند استحاله انقلاب را با روی کار آوردن دو مجلس و دولت لیبرال در دوره سیزدهم و چهاردهم تکمیل کنند.

تیمی از سربازان گمنام امامزمان از لحظه ورود به پارتی در قلهک تا مسافرت به اصفان،شیراز،کلاس های مختلف در تهران به رصد دکتر کیلی می پردازند.

دکتر کیلی معتقد است اگر خطوط قرمز هر نظامی قبح شکنی شود برای هر حادثه ای افرادی در داخل حاکمیت با دوقطبی به وجود آمده به دفاع از عملکرد ما خواهند پرداخت.

برای این اقدامات لازم است از افرادی استفاده شود که از نظر عمومی دارای اقبال و کانون توجه باشند. توهین به اهل بیت توسط سلبریتی ها و خبرنگار فلان روزنامه اصلاح طلب،اخیرا توهین به امام حسین و عاشورا توسط صبا کمالی، در این ایده دکتر گیلبرت معتقد است با هر بار قبح شکنی می توان بنام اشتباه سهوی عذرخواهی کرد و تکرار این اتفاقات سبب می شود که شکستن حریم ممنوعه راحت شود.

دکتر گیلبرت‌ در حالیکه ساماندهی یک آشوب در ایران را برای دفاع از حقوق زنان را تا مرحله اجرا به پیش برده بودو تمام صوت و تصویر ملاقاتهایش به سفارت انگلیس و لندن مخابره می کرد توسط تیم ویژه ضد جاسوسی به دام افتاد و صدها سند و مدرک از فعالیت و ملاقاتهای وی سبب شد که حکم بازداشت و بازجویی برای تخلیه اطلاعاتی وی صورت گیرد.

خودسوزی در تونس توسط یک دکه دار و خودسوزی سحر خدایاری و مقایسه آن توسط پروانه سلحشوری نماینده مجلس را در طرح دکتر گیلبرت ببینید.

1002/گ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها