انتقاد نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان از هدر رفت بودجه در بزرگترین استان کشور

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان از هدر رفت و کمبود بودجه در این استان انتقاد کرد.
کد خبر: ۹۱۷۴۲۴۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در دیدار با مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، اظهار کرد: این خطه پهناور کشور، با توجه به موقعیت استراتژیک خاصی که دارد، ظرفیت چند کشور را دارا می باشد.

وی اضافه کرد: با وجود پیشرفت هایی که بعد از انقلاب در نقاط مختلف کشور صورت گرفته، اما این پیشرفت ها در سیستان و بلوچستان تاکنون به حد مطلوبی نرسیده و جای کار بسیاری باقی مانده است.

وی تصریح کرد: بر حسب گزارش های مختلفی که به دست ما رسیده، بودجه های فراوانی برای پیشرفت استان جذب شده اما با این وجود یا کافی نبوده و یا بر اثر سوء مدیریت برخی از مدیران، این بودجه ها هدر رفته است که این مسائل باید بررسی و مدیریت لازم برای بهره گیری و جذب حداکثری صورت پذیرد.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: باید تدبیری اندیشیده شود تا روحیه معنوی و جهادی در میان اعضای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای خدمت به مردم باقی بماند.

شایان ذکر است در ادامه این دیدار، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به بیان گزارشی در مورد اهداف و اقدامات این نهاد در سیستان و بلوچستان پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار