شاید اکثر ما عزاداری با صدای طبل و سنج و بلند گوها رو شنیده باشیم ولی عزاداری خاموش چیز دیگری بود تجربه ای زیبا و صادقانه داشت.
کد خبر: ۹۱۷۴۲۸۱
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شاید اکثر ما عزاداری با صدای طبل و سنج و بلند گوها رو شنیده باشیم ولی عزاداری خاموش چیز دیگری بود تجربه ای زیبا و صادقانه داشت.
حجت الاسلام سید مهدی سجاد در 130 شهر کشور با جامعه ناشنوایان ارتباط داشته و مراسم عزاداری با زبان اشاره را برگزار می نماید.
مراسم کانون ناشنوایان شاهرود و گروه آوای خورشید در شب‌های ۱۳ و ۱۴ محرم ۲۳ و ۲۴ شهریورماه با حضور امام جمعه، شهردار شاهرود، ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی شاهرود و هیئت همراه در مجموعه تاریخی تکیه برنجی شاهرود نشان از اهمیت این بخش از جامعه می‌دهد.
در این مراسم شهردار شاهرود همکاری با جامعه معلولین و خدمات رسانی به این بزرگواران را بخشی از وظایف خدمت رسانی به کل جامعه دانسته و مساعدت در راستای استفاده از مجموعه سالن ورزشی و استخر سانس ویژه معلولین، مکان موقتی جهت برگزاری نشست های آموزشی ناشنوایان و پیگیری جهت کمک به تأمین مکانی دائمی را در دستور کار شهرداری دانستند همچنین برگزاری مراسمات و فعالیت های جامعه ناشنوایان شاهرود را مورد حمایت قرار خواهند داد.
امام جمعه شاهرود نیز در این نشست ضمن اعلام حمایت از کانون ناشنوایان خواستار همکاری ارگان های مسئول در راستای تأمین نیازهای این جامعه شدند .
در این مراسم ضمن مداحی و سخنرانی آموزش احکام به زبان اشاره به ناشنوایان عزیز ارائه گردید .
 
برگزاری اولین عزاداری خاموش در شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها