معاون پارلمانی رئیس‌ جمهوری گفت: حضور هوشمندانه مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب نمایندگان و مجلس کارآمد، موجب توسعه و پیشرفت همه‌جانبه کشور می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۴۲۹۵
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حسینعلی امیری امروز در آیین بهره‌برداری از یک طرح عمران شهری در بوکان، اظهار داشت: مردم می‌توانند با انتخاب نمایندگانی توانا، مجلسی کارآمد را تشکیل دهند که در راستای رفع مشکلات آنان گام بردارند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور در پای صندوق‌های رای شعور سیاسی خود را به نمایش خواهند گذاشت، ادامه داد: همه ارکان نظام اسلامی از رهبر معظم انقلاب تا شوراهای اسلامی به نحوی مستقیم و غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می‌شوند.

این مسوول اضافه کرد: در کنار حضور حداکثری مردم در انتخابات، برگزیدن نمایندگانی شایسته و دارای تعهد و تخصص برای قانونگذاری و دفاع از حقوق مردم بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

امیری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دولت تدبیر و امید توجه خاصی به مناطق محروم کشور دارد، افزود: دولت در راستای رسیدگی به مناطق کمتر توسعه یافته و محروم کشور تمام توان خود را به کار گرفته است.

معاون رئیس جمهوری گسترش عدالت در همه سطوح و توجه ویژه به مناطق کمتر توسعه‌ یافته به دور از نگاه‌های قومیتی را از مهم‌ترین سیاست‌های دولت عنوان کرد و اظهار داشت: مناطقی که توسعه آنها در گذشته دچار مشکل شده است، مورد توجه خاص و ویژه دولت قرار دارد.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات