حجت الاسلام والمسلمین همتیان با اشاره به درخشش نیروی انتظامی در حفظ امنیت کشور، گفت: بصیرت دینی و امر به معروف دو ویژگی برجسته پلیس است.
کد خبر: ۹۱۷۴۳۰۱
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری به نقل از نیروی انتظامی استان؛ حجت الاسلام "محمد همتیان" در گردهمایی آمرین به معروف و ناهیان از منكر فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری، قانونمندی را یك اصل در نیروی انتظامی و اساس كار پلیس عنوان كرد و گفت: آنچه ما را در تحقق عدالت اجتماعی و اجرای صحیح قانون ثابت قدم و استوار نگه می دارد، اعتقاد به ولایت فقیه و پایبندی به ارزش های اسلامی و باورهای دینی است.

مدیر اخلاق حوزه های علمیه کشور بر ضرورت ارتقای معنویت و افزایش بینش سیاسی كاركنان انتظامی تأكید كرد و گفت: ماموران پلیس به سبب ارتباط مستقیم و مستمر با مردم همواره باید ارزش های اخلاقی و معنویات را مد نظر داشته باشند.

حجت الاسلام همتیان، بصیرت دینی و امر به معروف را دو ویژگی برجسته پلیس برشمرد و خاطر نشان کرد: پیشگیری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی نیازمند یک عزم همگانی در اجرای این فریضه مهم است.

وی عنوان داشت: خداوند برای جامعه بشریت یك راهنمای كامل به نام قرآن فرستاده است و توجه و عمل به قرآن به عنوان یك كتاب همه جانبه نگر همیشه راه گشای بشر بوده و برای شما به عنوان مجریان قانون باید یك اصل مهم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین همتیان از زحمات نیروی انتظامی در عرصه های مختلف برقراری امنیت كشور تقدیر كرد و گفت: نیروی انتظامی در حفظ امنیت كشور واقعا خوش می درخشد.

وی بیان داشت: شما به عنوان حافظان امنیت در جامعه از جایگاه ویژه و بالایی برخوردار هستید و باید این جایگاه را حفظ كنید و نیروی انتظامی به عنوان بازوی مقتدر نظام در عرصه نظم و امنیت فداكاری و جانفشانی های بسیار كرده است كه شهدای این عرصه مبین این فداكاری ها و جانفشانی هاست.

مدیر اخلاق حوزه های علمیه کشور در پایان، سبز قامتان و جان بركفان نیروی انتظامی را آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: فرمانده نقش بسیار مهمی در كسب این توفیقات بزرگ دارد و همه ما تحت فرماندهی معزز كل قوا و رهبر عزیزمان حضرت آیت الله عظمی خامنه ای به عنوان یك سرباز همیشه باید دستورات و رهنمودهای ایشان را سر لوحه كار خود قرار دهیم.

ارسال نظرات