معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:
معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: مشکلی در ارتباط با کتب درسی به لحاظ کمبود و سایر مسائل وجود ندارد.
کد خبر: ۹۱۷۴۳۱۰
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

 مهین منافی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: ثبت و درخواست کتاب درسی توسط مدیران مدارس در سامانه اینترنتی در زمان مقرر انجام شده است؛ کتاب‌های درسی در راستای اجرای پروژه مهر ۱۳۹۸ در سطح مناطق استان توزیع شده و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی اظهار داشت: کتاب‌های درسی مقطع ابتدایی به تعداد ۳۴۵ هزار بسته در مناطق توزیع شده‌است که بیش از ۹۵ درصد از کتاب‌های مورد نیاز را شامل می شود و تا بازگشایی مدارس و  مهر نیز بقیه کتاب‌ها توزیع‌ خواهد شد.

وی بیان کرد: کتاب‌های مقطع متوسطه اول توسط مراکز توزیع و کتاب فروشی‌ها توزیع و کتاب‌های مقطع متوسطه دوم نیز در مناطق توزیع شده‌است.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با بیان اینکه جز کتاب تازه‌تالیف «تفکر و سبک زندگی» دختران بقیه کتاب‌ها در مدارس توزیع شده، اظهار داشت: در بخش کتاب‌های فنی و حرفه ای و کاردانش نیز همه کتاب‌ها جز چند کتاب تازه‌تالیف تخصصی توزیع شده‌است.

وی بیان کرد: قیمت هر بسته کتاب آموزشی در مقطع ابتدایی حدود ۱۶ تا ۲۸ هزار تومان و در متوسطه نظری از ۴۵ تا ۶۰ هزار تومان است.

منافی اظهار کرد: در مورد کتاب‌های رشته‌های کاردانش با توجه به جدول دروس و استانداردهای مهارتی خارج از آموزش و پرورش بعضی از کتاب‌های اختصاصی با راهنمایی هنرستان و معلم مدرسه براساس استاندارد مهارتی از کتاب فروشی‌ها تهیه می‌شود.

آذربایجان‌غربی دارای بیش از ۶۰۰ هزار دانش آموز است که در پنج هزار واحد آموزشی تحصیل می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات