جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان خبر داد؛
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: همایش طلایه داران با حضور هزار و۸۰۰نفر از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس در زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۷۴۳۳۱
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سرهنگ ابوالفضل طهماسبی  در جلسه بازنمایی عملیات کربلای ۵ که در سالن امام علی (ع) استانداری زنجان برگزار شد، با یادآوری اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان زنجان برنامه‌های شاخصی را در مناسبت‌های مختلف اجرا می‌کند، افزود: یکی از شاخص‌ترین اقدامات، بازنمایی عملیات‌های مختلف دوران هشت سال دفاع‌مقدس است.

وی با یادآوری اینکه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس، عهده‌دار دبیرخانه برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس خواهد بود، تصریح کرد: برنامه بازنمایی عملیات‌های دوران دفاع‌مقدس در مرکز استان برگزار می‌شد که خوشبختانه با توجه به استقبال مردم از این‌گونه برنامه‌ها، مقرر شده است این برنامه در برخی از شهرستان‌های استان نیز برگزار شود.

طهماسبی در ادامه، از برگزاری همایش طلایه‌داران دوران دفاع‌مقدس به‌عنوان یکی دیگر از برنامه‌های شاخص در استان یاد کرد و ادامه داد: همایش طلایه‌داران دوران دفاع‌مقدس یکی از برنامه‌هایی است که به ابتکار سپاه استان زنجان برگزار می‌شود و امسال نیز قرار است این همایش در روز چهارم مهرماه در محل مصلای خاتم‌الانبیای زنجان برگزار شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان همچنین از حضور ۱۸۰۰ نفر از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع‌مقدس در همایش طلایه‌داران خبر داد و با یادآوری اینکه یکی دیگر از برنامه‌های سپاه، برگزاری همایش زنان ایثارگر در روز هفتم مهرماه است، اظهار کرد: همچنین شاهد بازنمایی عملیات کربلای ۵ در سد گاوازنگ زنجان خواهیم بود.

طهماسبی در پایان با بیان اینکه استان زنجان ۲۲۰ شهید در عملیات کربلای ۵ تقدیم انقلاب و نظام کرده است، تصریح کرد: روحیه ایثار و شهادتی در جامعه وجود دارد به برکت خون شهداست.
ارسال نظرات