جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته دفاع مقدس که با حضور فرماندهی سپاه شهرستان شازند، فرماندار، معاونین فرماندار، بخشداران، شهرداران و روسای ادارات شازند به منظورهرچه باشکوه تربرگزار نمودن برنامه های هفته دفاع مقدس در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. 
کد خبر: ۹۱۷۴۳۶۶
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹

جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس درشهرستان شازند برگزار شد 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند : فرمانده سپاه شازند گفت: انقلاب اسلامی که با تشکیل نظام جمهوری اسلامی توانست اقشار مختلف ملت ایران را برای حفظ اسلام به صحنه بیاورد، آن چنان زلزله‌ای در منطقه ایجاد کرد که خواب راحت را از مستکبران ربود. آنان زمانی به هوش آمدند که با عنایت الهی ارکان این نظام مقدس در دل و جان مردم جای گرفت و نظام سیاسی ایران مستحکم گردید 

وی در ادامه افزود : امام خمینی (ره) پرچم‌دار مبارزه با استکبار جهانی ـ در رأس آن آمریکا ـ بودند که با هوشیاری تمام از انقلاب اسلامی، پاسداری و مراقبت نمودند و توانستند منافع سردمدارن متکبر جهان را نه تنها در منطقه بلکه در سراسر جهان به چالش بکشند و سدی عظیم در برابر غارت منابع ایران و کشورهای اسلامی ایجاد کنند. نتیجه این مقاومت و پایداری و تأسیس نظام اسلامی منجر به اجماع مستکبران علیه جمهوری اسلامی و مردم ایران گردید که تاکنون نیز ادامه دارد .

سرهنگ مهجوری اظهار داشت : پاسداشت خون شهدا و زنده نگاه  داشتن یاد و خاطره این عزیزان و همچنین ارج نهادن به جان فشانی های جانبازان، ایثارگران و رزمندگان با حفظ کرامت و منزلت والای آنان کمترین کاری است که بر عهده ما قرار دارد که باید به نحو شایسته انجام شود.

مهجوری بیان داشت :کینه توزی و فشار دشمنان منجر به شناخت بیشتر ارزش‌های انقلاب اسلامی برای مردم گردید و عزم آنان را در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی راسخ‌ترنمود . 

 

سرهنگ مهجوری در پایان این جلسه اظهار داشت که برنامه های اجرایی در این هفته توسط ادارات شهرستان شازند، بیش از یکصد و پنجاه عنوان برنامه میباشد که مهمترین این عناوین عبارتند از:

1_فضا سازی و سنگر بندی مقابل ادارات و تزِییین آن با تمثال شهدا

2_زنگ مقاومت در سطح مدارس

3_طرح نشاط و معنویت و استعدادیابی ورزشی

4_دوره آموزشی سواد رسانه ای

5_همایش تجلیل از فعالان فرهنگی

6_یادواره شهدا روستای اکبر آباد

7_گلباران مزار شهدا

8_یادواره آبروی کوچه افتخار محله

9_صبگاه مشترک

10-پیاده روی خانوادگی

11_سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه

12_دیدار با ائمه جمعه

13_کنفرانس خبری

14_تجلیل از رزمندگان

15_اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان

16_اعزام حقوقدانان بسیجی جهت مشاوره حقوقی                                                                                               

17 _اجرای تئاتر خیابانی

 

 

ارسال نظرات