خبرهای داغ:
نماینده فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: امروز اگر در کشور امنیت و آرامش داریم مدیون خون شهدا هستیم؛ شهدا خود را فدا کردند و راه راست را به ما نشان دادند.
کد خبر: ۹۱۷۴۳۷۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳

امنیت و آرامش در کشور را مدیون خون شهدا هستیم/ اقتدار امروز ما حاصل خون شهدا استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار یحیی حسین‌خانی در دومین یادواره سرداران و ۱۲۰۰شهید یگان ویژه، گرامیداشت ۳۳ شهید یگان ویژه استان همدان که در سالن همایش کانون بسیج همدان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: اولین یادواره در سال ۹۵ برگزار شد که بیش از یک هزار و ۲۰۰ شهید در دوران جنگ تقدیم این نظام کردند.

وی با اشاره به اینکه امسال برای دومین بار یادواره شهدا در ۲۲ استان برگزار می‌شود و امروز در استان همدان حضور داریم، گفت: در استان همدان به‌عنوان دهمین استان این یادواره برای ۳۳ تن از شهدای ویژه ناجا در حال برگزاری است و اختتامیه این یادواره در آبان ماه در تهران برگزار می‌شود.

نماینده فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به لشکر ۲۸ «روح الله» که به تیپ «موسی ابن جعفر(ع)» تغییر نام پیدا کرد، عنوان کرد: در دوران انقلاب اسلامی، کمیته انقلاب اسلامی شکل گرفت و این لشکر در جبهه‌های حق علیه باطل حضور پیدا کرد و با ادغام سه نیرو، نیروهای کمیته انقلاب اسلامی، شهربانی و نیروی انتظامی،  یگان‌های ویژه ناجا شکل گرفت.

وی ابراز داشت: امروز اگر در کشور امنیت و آرامش داریم مدیون خون شهدا هستیم؛ شهدا خود را فدا کردند و راه راست را به ما نشان دادند و بر این شهدا و خانواده‌های آنها سر تعظیم فرود می‌آوریم که اگر امروز در این محفل حضور داریم به‌خاطر این شهداست که از جان گذشتند و پشت پا به مادیات دنیوی زدند.

حسین‌خانی با اشاره به اینکه ما هر افتخار، عزت و شجاعتی که در کشور به دست می‌آوریم به مخیله دشمن هم نمی‌آید، خاطرنشان کرد: پهپاد پرنده جاسوسی که قدم به خاک ما گذاشت و با موشک ایرانی ساقط شد، حاصل فداکاری پدر موشک ما، شهید «تهرانی مقدم» است که وجب به وجب این کشور از خون همین شهدا است.

وی گفت: این اقتداری که در خصوص توقیف کشتی توسط ما انجام گرفت؛ این رژیم خبیث، این کشور حیله گر و روباه صفت باورشان نمی‌شد که کشتی‌هایشان توقیف شود، این حاصل خون شهدا است.

نماینده فرمانده یگان‌های ویژه ناجا عنوان کرد: اقتداری که حاصل شده و نورانیتی که در کشور ما فراهم شده از همین شهدا است.

وی تصریح کرد: ما دوران سختی را در دوران دفاع مقدس پشت سر گذراندیم، کشوری که تازه انقلاب شده بود آن سازماندهی که باید باشد نبود و این شهیدان با حضور خود در جبهه‌ها و با روحیه خود دشمن را به عقب راندند ما برای کشورگشایی نجنگیدیم؛ مردم ما از خودگذشتگی نشان دادند و مقتدرانه این پیروزی نصیب ما شد.

حسین‌خانی یادآور شد: امروز دشمن به شکل‌های مختلف در حال التماس است که خود را به ما نزدیک کند که این حاکی از این عزت و اقتداری است که داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات