خبرهای داغ:
شهردار همدان با بیان اینکه همایش راه ابریشم یک فرصت برای ما است، گفت: باید بتوانیم از حضور میهمانان بهترین استفاده را ببریم و ظرفیت‌های همدان را به آنها بشناسانیم.
کد خبر: ۹۱۷۴۳۸۷
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵

همایش راه ابریشم فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عباس صوفی در نشست خبری همایش راه ابریشم اظهار داشت: ما اعتقاد داریم از هر فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های شهر همدان باید استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه نشست جهانی کشورهای عضو جاده ابریشم با حضور ۱۶ کشور برگزار می‌شود، گفت: کشورهای بسیار مهم در حوزه گردشگری که می‌تواند معرف ظرفیت‌های همدان باشد به این اجلاس می‌آیند.

شهردار همدان با اشاره به اینکه ارکان یونسکو چند روزی در همدان هستند و این یک فرصت برای ما است، ابراز داشت: باید بتوانیم از حضور میهمانان بهترین استفاده را ببریم و ظرفیت‌های همدان را به آنها بشناسانیم.

وی ادامه داد: در این مورد وفاق خوبی بین مدیران ارشد استان وجود دارد و همدانی‌ها به دنبال این موضوع هستند تا بتوانند ظرفیت‌های مقبول شهر همدان را به میهمانان نشان دهند.

صوفی بیان کرد: از همه اصحاب رسانه و صدا و سیما تقاضا دارم که در این چند روز ما را همراهی کنند و مهم‌ترین کار انعکاس این نشست در سطح جهانی است تا بتوانیم آبرومندانه این همایش را برگزار کنیم که مثل همیشه نام همدان در همه جای دنیا بدرخشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات