خبرهای داغ:
مسئول کاروان پیاده‌روی امام هادی(ع) در گفتگو با «بسیج»:
مسئول کاروان پیاده‌روی امام هادی(ع) گفت: کاروان امام هادی(ع) بیش از پنج منزل را طی کرده و در روزهای آینده به مرز ایران و عراق خواهد رسید.
کد خبر: ۹۱۷۴۳۸۸
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، احمد تیزچنگ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: دهمین کاروان پیاده روی اربیعین با نام امام هادی(ع) روز عاشورا تبریز را به مقصد کربلای معلی ترک کرده و اکنون بیش از پنج منزل را طی کرده است.

وی اضافه کرد: این کاروان هم اکنون در شهرستان ساوه به سر برده و صبح فردا عازم شهرستان همدان خواهد شد.

تیزچنگ با اشاره به حضور جوانان در این کاروان تاکید داشت: بیش از نصف کاروان 60 نفره پیاده روی اربعین را جوانان تشکیل می‌دهند و از این تعداد 12 دانش آموز نیز همراه کاروان هستند که با بازگشایی مدارس به کلاس درس خود بازخواهند گشت.

مسئول کاروان پیاده اربعین گفت: کاروان امام هادی انتهای این هفته به همدان رسیده و پس از آن به سمت مرز ایران و عراق رهسپار خواهد شد.

وی عنوان داشت: تمامی هزینه زائران در ایران به عهده خیرین و موکب‌های حسینی بوده و پس از ورود به کشور عراق هزینه‌ها برعهده خود زائرین خواهد بود.

تیزچنگ در پایان خاطرنشان کرد: کاروان امام هادی(ع) به امید خدا پس از زیارت اربعین و قبور ائمه اطهار 28 صفر به تبریز بازخواهد گشت.

ارسال نظرات