خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان خبر داد

برگزاری همایش راه ابریشم با حضور ۱۴ کشور در همدان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان با اشاره به برگزاری همایش راه ابریشم در همدان گفت: این رویداد از اول تا هفتم مهر ماه در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۴۳۸۹
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵

برگزاری همایش راه ابریشم با حضور ۱۴ کشور در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمودرضا عراقی در نشست همایش جهانی راه ابریشم که در سالن همایش‌های تالار قرآن همدان برگزار شد، با اشاره به برگزاری همایش راه ابریشم در همدان اظهار داشت: این رویداد از اول تا هفتم مهر ماه در همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این همایش از پنل‌های تخصصی استفاده شده است، گفت: در این اجلاس باید حداکثر استفاده را ببریم و بتوانیم ارتباط لازم را با افراد ذی نفوذ که به همدان می‌آیند داشته باشیم تا در این پنل‌ها محتواهای خوبی ارائه دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان با اشاره به اینکه در این اجلاس افرادی از کمیسیون ثبت جهانی آثار تاریخی و طبیعی یونسکو به همدان می‌آیند، ابراز داشت:  در این نشست‌ها می‌توانیم آثار تاریخی همدان از جمله هگمتانه، غارعلیصدر و تپه نوشیجان  ثبت جهانی کنیم و فقط منحصر به دیدن عکس از سوی آنها نباشد؛ این موضوع می‌تواند کمک زیادی به ما کند و نام همدان در دنیا مطرح شود.

وی تصریح کرد: در این رویداد از ۱۴ کشور که در مسیر جاده ابریشم هستند نماینده دارند و رئیس یونسکو نیز در این اجلاس حضور دارد؛ این یک امتیاز برای ایران است که می‌تواند تأثیر خوبی در نام و آوازه همدان داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات