نشست اخلاقی و بصیرتی پاسداران و فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت ناحیه مقاومت خاتم الانبیاء عسلویه با حضور آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۴۴۲۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، نشست اخلاقی و بصیرتی پاسداران و فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت ناحیه مقاومت خاتم الانبیاء عسلویه با حضور آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج امروز صبح در سالن اجتماعات امام مجتبی ناحیه به همت عقیدتی سیاسی سپاه عسلویه برگزار شد.

در این نشست، نماینده محترم ولی فقیه با تفسیر فرازهایی از زیارت عاشورا، نکات اخلاقی و بصیرتی مطرح فرمودند.

ایشان با بیان این مطلب مهم که تقاضای شفاعت از امام در دو بعد شفاعت در هدایت و شفاعت در مغفرت است ، نوعی نگرش توحیدی خواندند که رهروان صدیق ابا عبدالله هم در دنیا و هم در آخرت از این شفاعت بهره مند می شوند.

آیت الله ملک حسینی با بر شماری گام های صدق شامل صدق در گفتار ، معرفت و رفتار ، همگان را به شناخت و عمل به گام های صدق دعوت نمودند. ایشان در ادامه فرمودند: آنچه که باعث گردید مردم عصر امام حسین ع عظمت تفکر امام را درک نکنند گرایش های حزبی، قومی و قبیله ای و عدم التزام به گام های صدق بالاخص صدق در رفتار بود.

امام جمعه یاسوج در این نشست سرعت در انجام عمل ، پرهیز از تنبلی و دوری از محاسبات غلط نیاز جامعه امروز ماست که همه تکلیف دارند در این راه بدون ترس به رسالت خود عمل بنمایند.

لازم به ذکر است در این دیدار حجت الاسلام روح الله میرشکاری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه ضمن خوش آمد گویی به نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، هدف از نشست اخلاقی و بصیرتی را در راستای آگاهی بخشی به پاسداران و بسیجیان عزیز عنوان نمودند.
 


پایان خبر/
ارسال نظرات