مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: با اعزام تیم بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان به واحد‌های شهرستانی، عملکرد ۵ ماهه ادارات تابعه مورد سنجش قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۱۷۴۴۴۴
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل تدینی اظهار کرد: اوقاف و امور خیریه یک مجموعه برنامه محور است و در ابتدای سال، برنامه عملیاتی هر رده از رده‌های بالاتر تهیه و به واحد‌های زیرمجموعه جهت اجرا ابلاغ می‌شود.
وی افزود: پس از ابلاغ برنامه، ادارات شهرستان برنامه موقوفات و بقاع متبرکه را به تفکیک تهیه‌کرده و جهت اجرا به مسئولین ذیربط ابلاغ می‌کنند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: برنامه عملیاتی به‌منزله نقشه راه برای هیئت‌امنا و کارکنان ادارات اوقاف و امور خیریه است و در طول سال کلیه اقدامات منطبق بر این برنامه است.
وی در ادامه به سرکشی‌های نوبه‌ای و بازرسی‌های مرحله‌ای جهت بررسی و سنجش عملکرد برنامه محور ادارات شهرستان اشاره کرد و گفت: این بازرسی‌ها برای رده‌های شهرستانی بیشتر جنبه آموزش دارد و در حین بررسی و سنجش عملکردها، ایرادات احتمالی شناسایی‌شده و نسبت به آموزش و رفع مشکلات رده‌های شهرستانی نیز اقدام شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین تدینی خاطرنشان کرد: تیم بازرسی اعزامی به ادارات شهرستان، متشکل از معاونین و روسای ادارات ستاد اداره کل اوقاف و امور خیریه است که در طول سال در چند مرحله به‌صورت گروهی و باهدف بررسی عملکرد در حوزه برنامه ابلاغی به ادارات تابعه و بقاع متبرکه و موقوفات شهرستان‌ها اعزام می‌شوند./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها